Sucker Punch Studios ضمن تأیید کامل بازی گیم پلی ، تأیید کرد که Ghost of Yotei Game بدون هیچ پنالتی به بازیکنان اجازه می دهد تا با یک نوع سلاح بازی کنند.

ماه گذشته پانچ مکنده اطلاعات زیادی را در مورد Ghost of Yotei به اشتراک گذاشت ، از جمله فهرست جدید ، اردوگاه و روزنامه مصور به نام The Wolf Pack. اما جذاب ترین ویژگی بدون شک استفاده از انواع سلاح هایی است که موقعیت های موقعیت را در شبح Tsushima جایگزین کرده اند. شخصیت اصلی این بازی ، مانند جین ساکا ، لیستی از کاتانا را در لیست سلاح های خود قرار داده است ، اما می تواند از نیزه (یاری) ، شمشیرهای دوقلوی ، کوشاریگاما و اوداچی نیز استفاده کند.
هر سلاح از برخی از دشمنان بیشتر است و اگرچه جایگزینی بین آنها “مؤثرترین وسیله بازی” است ، اما آنها نیازی به اتخاذ چنین رویکردی نخواهند داشت. Ghost of Yotei ، مدیر فاکس ، در مصاحبه ای با وب سایت IGN گفت:
قطعاً ترجیح داده می شود که چه موقع سلاح های خود را تغییر دهید و این مؤثرترین راه برای بازی است. اما بیایید صادق باشیم ، گاهی اوقات مردم می خواهند سبکی را بازی کنند که جالب باشد ، و اگر چنین است ، بازی شما را متوقف نمی کند. اگر می خواهید فقط با دو شمشیر بازی کنید ، یکی از هر دست ، زیرا به نظر جذاب می رسد ، می توانید تمام بازی ها را انجام دهید. مشکلی نیست
به گفته فاکس ، اجرای چندین سلاح در واقع گسترش سیستم موقعیت Tsushima:
به جای چهار موقعیت ، اکنون پنج سلاح داریم. به جای موقعیت برای سلاح ، ما همان سیستم را پیشبرد کرده ایم و گفتیم ، خوب ، به جای موقعیت ، اکنون سلاح های جدیدی داریم. کاربردی ، همان موقعیت است ، اما توسعه یافته تر است.
او ادامه می دهد:
به عنوان مثال ، اگر از نیزه استفاده می کنید ، می توانید دشمنان را به عقب برگردانید. بنابراین اگر با آنها می جنگید ، می توانید آنها را رها کنید. درست مثل موقعیت ها البته هر یک از این سلاح ها دارای ظرفیت های اضافی هستند که گزینه های بیشتری را به بازیکن ارائه می دهند.
در نتیجه ، طرفداران نسخه اول بازی می توانند به راحتی با سیستم جدید روبرو شوند ، اما اکنون هر سلاح جزئیات و تفاوت های خاص خود را دارد.
Ghost of Yotei در اول اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 منتشر می شود. این بازی از نظر زمان ، اندازه و مقیاس همان Ghost of Tsushima خواهد بود.