در The Game Awards 2024، Elden Ring Nightreign، یک عنوان اکشن ماجراجویی بقای سه نفره، رونمایی شد. این بازی توسط میازاکی کارگردانی نشده و کارگردانی آن به یکی از اعضای ارشد استودیو FromSoftware سپرده شده است.
کارگردان Elden Ring Nightreign آقای جونیا ایشیزاکی است که طراح صحنه Dark Souls 1 و Bloodborne بوده و سیستم مبارزه را برای Elden Ring و Dark Souls 3 طراحی کرده است. هنگامی که IGN از او پرسیده شد که آیا هیدتاکا میازاکی در توسعه بازی نقش داشته است یا خیر. نایترین، ایشیزاکی پاسخ داد:
در ابتدا ایده را به آقای میازاکی ارائه کردم و ایشان به پروژه چراغ سبز نشان دادند. او ابتدا برای کمی ایدهپردازی درگیر پروژه بود، اما بعد کنترل کامل را به من داد.
وب سایت IGN در ادامه این سوال را مطرح کرد که آیا ارائه این سبک از بازی ها یک رویداد یکباره بوده یا اینکه قصد دارند به روش های مختلف به ساخت چنین بازی هایی ادامه دهند. ایشیزاکی پاسخ داد:
ما واقعاً هیچ برنامهای برای انجام هر گونه اسپینآف دیگری نداریم یا اگر فقط یکباره باشد. Nightreign نتیجه علاقه من به ساخت یک بازی ویدیویی بود، زیرا می خواستم از سیستم مبارزه ای که برای Elden Ring ساخته بودم به عنوان پایگاه استفاده کنم و در نهایت علاقه من به کارهای تعاونی باعث شد که پروژه شکل فعلی خود را به خود بگیرد.
Elden Ring Night Reign در سال 2025 برای PS5، PS4، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.