ممکن است جود بلینگهام (Jude Bellingham) و جمال موسیالا (Jamal Musiala) نفرین معروف Madden NFL را به ارث برده باشند، چرا که هر دو به عنوان چهرههای روی جلد EA FC امسال انتخاب و در هفتههای اخیر راهی اتاق عمل شدهاند. اما حداقل میتوانند در دوران نقاهت خود، با یکدیگر در FC 26 بازی کنند. EA Sports FC 26 در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) منتشر خواهد شد؛ البته اگر نسخه پریمیوم را خریداری کنید، یک هفته زودتر به آن دسترسی خواهید داشت. اما این بار چه تغییراتی در راه است؟

باید گفت که تغییرات بنیادینی در گیمپلی اعمال و مجموعهای از فعالیتهای جدید در بخشهای Ultimate Team ،Career Mode و Clubs به بازی اضافه شده است.
در ادامه، با ۷۴ تغییر مهم EA Sports FC 26 که میتوان گفت واقعاً تفاوت ایجاد میکنند، آشنا شوید:
بخش Ultimate Team

۱. رویدادهای زنده (Live Events) از جمله موارد جدید و بزرگ بخش آلتیمیت تیم هستند. این رویدادها شامل بازگشت تورنمنتها میشوند. این مسابقات حذفی از حداکثر چهار مرحله تشکیل شدهاند که در نهایت به یک فینال با ریسک بالا منتهی میشود. اگر بتوانید تمام مراحل را با پیروزی پشت سر بگذارید، جوایز انحصاری دریافت میکنید. اما پس از بردن یک تورنمنت، دیگر نمیتوانید در همان تورنمنت شرکت کنید. هر تورنمنت قوانین خاص خود را دارد، مثل استفاده از بازیکنان یک لیگ مشخص یا برنده شدن مسابقه توسط اولین بازیکنی که دو گل به ثمر برساند.
۲. نوع دیگری از رویدادهای زنده به نام گانتلت (Gauntlets) معرفی شده است. گانتلتها عمق باشگاه شما را محک میزنند، چرا که در هر مرحله باید از ترکیب متفاوتی استفاده کنید و بازیکنان نمیتوانند در چند مرحله متوالی به میدان بروند. برخلاف تورنمنتها، این رویدادها حالت حذفی ندارند، اما هر چه پیروزی بیشتری به دست آورید، جوایز بهتری نصیب شما خواهد شد.
۳. حالا نوبت به رویدادهای زنجیرهای (Linked Events) میرسد. اینها مسابقات ویژهای هستند که پس از تکمیل اهداف خاصی آزاد میشوند. برای مثال، بردن یک تورنمنت مقدماتی یا رسیدن به یک دسته خاص در Rivals میتواند باعث شود این رقابتها برایتان باز شود و جوایز بیشتری دریافت کنید.
۴. تغییراتی در حالت Rivals در FC 26 اعمال شدهاند. اولین مورد اضافه شدن جوایز مشروط (Bounties) است. این ویژگی باعث میشود هر مسابقه کمتر حالت صرفاً پیروزیمحور داشته باشد. برای مثال، حتی اگر ۳ بر صفر عقب باشید، میتوانید با به ثمر رساندن گل آخر بازی امتیاز Rivals کسب کنید. سایر جوایز مشروط میتوانند شامل برد با اختلاف خاص، گلزنی اول، یا بسته نگهداشتن دروازه باشند. جوایز شامل بسته کارت، سکه و امتیاز پیشرفت هستند.
۵. سیستم بردهای متوالی (Win Streaks) در Rivals نیز تغییر کرده است. حالا اگر در یک برد متوالی باشید، دو برابر امتیاز جایزه میگیرید تا سریعتر به جوایز هفتگی دست پیدا کنید. همچنین قبل از شروع بازی خواهید دید که آیا حریف شما در یک برد متوالی قرار دارد یا نه، که در واقع باعث میشود روی او هدفگذاری بیشتری شود.
۶. سیستم «چکپوینت» در Rivals هم دستخوش تغییر شده است. تا پیش از این، بازیکنانی که به سقف مهارت خود میرسیدند و بیشتر مسابقات را میباختند، نمیتوانستند به دسته پایینتر سقوط کنند تا با بازیکنانی همسطح رقابت کنند. حالا «چکپوینتهای قابل شکست» جدیدی معرفی شدهاند تا با ثبت باختهای پیاپی، شرایط برای سقوط به دستههای پایینتر فراهم شود.
۷. حالت Champions نیز تغییراتی به خود دیده است. در FC 26، سطوح پاداش جدیدی اضافه شدهاند که اهمیت هر مسابقه و پیروزی را بیشتر میکنند.
۸. سیستم راهیابی به Champions نیز تغییر کرده است. مرحله پلیآف حذف شده و جای خود را به سیستمی داده که بر اساس سطح Rivals بازیکن عمل میکند. سطح دقیق این دستهها هنوز توسط EA مشخص نشده، اما احتمال دارد که بازیکن باید حداقل در دسته پنج قرار داشته باشد تا واجد شرایط حضور در Champions شود.
۹. اما اگر در دستههای پایینتر باشید، هنوز هم میتوانید در لیگ آخر هفتهای خودتان شرکت کنید. این لیگ با نام Challengers (که میتوان آن را مشابه لیگ اروپا در برابر لیگ قهرمانان دانست) معرفی میشود و یک رقابت سطح دوم است که همزمان با Champions برگزار میشود. فرمت کلی مسابقات یکسان خواهد بود، اما جوایز آن اعتبار و ارزش کمتری دارند. البته شما تنها میتوانید در یکی از این دو لیگ، یعنی Champions یا Challengers، در هر آخر هفته شرکت کنید تا از ایجاد حسابهای تقلبی یا «اسمورف» جلوگیری شود.
۱۰. یک زاویه دوربین جدید رقابتی (Competitive Camera Angle) برای استادیومهای Ultimate Team معرفی شده است. این زاویه ترکیبی از دید تاکتیکی از زمین بازی و نمایش دقیقتر سفارشیسازیهای بازیکن است.
۱۱. از این پس میتوانید هر کارت بازیکن در حالت Ultimate Team را ارتقاء دهید، و همچنین قابلیت تکرار ارتقاءها فراهم شده است تا بتوانید اعضای مختلف تیم خود را از طریق یک مجموعه اهداف مشابه پیش ببرید. افزون بر این، اکنون امکان انباشتن عناصر تزئینی کارتها نیز فراهم شده است.
۱۲. تغییرات عمدهای در نحوه رسیدگی به قطع ارتباط بازیکنان در حالت Ultimate Team در راه است. در FC 26، اگر حریف شما در نیمه دوم مسابقه از بازی خارج شود، یا اگر کارت قرمز دریافت شده باشد، یا پنالتی اعلام شده باشد، شما به عنوان برنده بازی شناخته خواهید شد. همچنین بازیکنانی که به طور مکرر مسابقات Rush را ترک میکنند، با محدودیت زمانی در سیستم مچمیکینگ مواجه خواهند شد.
گیمپلی

۱۳. در این نسخه، اصول پایهای گیمپلی توجه زیادی دریافت کردهاند. دریبل کردن اکنون قرار است منسجمتر و واکنش پذیرتر باشد، و لمسهای بیشتر توپ توسط بازیکن، کنترل بیشتری در اختیار او قرار خواهد داد.
۱۴. تغییراتی نیز در نحوه حرکت و توانایی دویدن بازیکنان مشاهده خواهد شد. بازیکنان به لطف شتابگیری و کاهش سرعت سریعتر، انفجاریتر و پویاتر احساس خواهند شد.
۱۵. علاوه بر سرعت، قدرت بدنی نیز در FC 26 تمرکز ویژهای یافته است. اکنون دفاع کردن و محافظت از توپ هم در زمان مالکیت و هم در حالت بدون توپ، پیوستگی و انسجام بیشتری دارد و بازیکنان میتوانند با فیزیک بیشتر برای تصاحب توپ رقابت کنند. در تئوری، این بدان معناست که مدافعان کمتر میتوانند به راحتی در برابر مهاجم قرار گرفته و توپ را هنگام ارسال پاس بلند، از آنها بگیرند.
۱۶. این تمرکز جدید بر قدرت بدنی در دریبلزنی نیز دیده میشود؛ بازیکنان درشت هیکل اکنون قادر خواهند بود مدافعانی که برای گرفتن توپ وارد عمل میشوند را بهتر دفع کنند.
۱۷. پدیدهی آزاردهندهی «برگشت توپ پس از تکل» که در FC 25 موجب نارضایتی بازیکنان شده بود؛ شرایطی که بازیکن توپ را با موفقیت میگیرد اما بلافاصله توپ به مسیر حریف بازمیگردد، در FC 26 تا حد زیادی برطرف شده است.
۱۸. تغییرات مشابهی نیز در زمینه قطع پاسها اعمال شده است، به طوری که در زمان قرار گرفتن در مسیر پاس حریف، توپ اکنون با احتمال بیشتری به پای بازیکن چسبیده و دیگر با شدت به تیم مقابل باز نمیگردد. هدف از این اصلاحات، ارائه یک تجربه بازی تمیزتر و منسجمتر است.
۱۹. دروازهبانها همیشه یکی از چالشبرانگیزترین بخشها برای EA بودهاند، اما در FC 26، توسعهدهنده وعده بهبودهای بزرگی را داده است. واکنشها و انحراف توپ توسط دروازهبانها اکنون نتایج متنوعتری خواهد داشت؛ یعنی، در تئوری، توپ کمتر به سمت بازیکنان مهاجم حاضر در صحنه بازمیگردد.
۲۰. در مواجهه تک به تک با مهاجم، دروازهبانها اکنون موقعیتگیری هوشمندانهتری خواهند داشت؛ که در نتیجه، موقعیتهای گل زنی آسانتری برای مهاجمان ایجاد نخواهد شد.
۲۱. انیمیشنهای تازهای برای دروازهبانها طراحی شده که دامنه گستردهتری از واکنشها و مهارها را ارائه میدهد و در نتیجه، تعداد راههای اثرگذار برای جلوگیری از گل بیشتر خواهد بود.
۲۲. دو نوع تجربه گیمپلی پایهای اکنون در دسترس خواهد بود: رقابتی و واقعگرایانه (اصیل). حالت رقابتی برای بازیکنان آنلاین طراحی شده و سریعتر و بسیار واکنشپذیرتر است؛ در حالی که حالت واقعگرایانه برای بازیکنندگان آفلاین یا در حالت Career طراحی شده که سرعتی نزدیکتر به دنیای واقعی دارد.
۲۳. حالت رقابتی نه تنها سریعتر است، بلکه دارای مکانیزمهای خاص خود نیز میباشد؛ از جمله سیستم جدید خستگی. در این سیستم، بازیکن شما هنگام مالکیت توپ در مسابقات آنلاین، حتی در دقایق پایانی بازی نیز احساس طراوت خواهد داشت. در نتیجه، خستگی تنها بر بازیکنان تحت کنترل هوش مصنوعی اثر خواهد داشت.
۲۴. حالت واقعگرایانه تمرکز بیشتری بر غیرقابل پیشبینی بودن ورزش واقعی دارد؛ بازیکنان بیشتر در معرض اشتباه قرار میگیرند یا از شرایط جوی تأثیر میپذیرند؛ و مسابقات ممکن است با یک برخورد ساده توپ دگرگون شوند.
۲۵. دسترسیپذیری امسال یکی از اولویتهای اصلی تیم توسعهدهنده است. از جمله بزرگترین پیشرفتها، سیستم ساده شده مهارتهاست که به بازیکنان امکان میدهد تنها با حرکت دادن دسته راست کنترلر حرکات نمایشی را اجرا کنند. همچنین، مجموعهای از حالتهای کنتراست بالا برای کمک به افراد دارای ناتوانی بصری افزوده شده است. همه چیز از رنگ لباسها و توپ گرفته تا زمین بازی و سایههای استادیوم قابل تنظیم است تا نیازهای طیف گستردهای از کاربران را برآورده سازد.
۲۶. تأخیر در ورودی (Input Delay) همواره یکی از مشکلات آزاردهنده در بازیهای آنلاین، بهویژه در حالت Ultimate Team، بوده است. با این حال، در بازی FC 26 وعدههایی برای بهبود این مشکل داده شده است. تحقیقاتی جامع در خصوص عوامل ایجاد این تأخیر انجام شده که شامل مواردی از جمله تنظیمات بازیکن و انیمیشنهای بازیکن میشود که باعث تاخیر میگردند.
۲۷. با هدف ارتقاء بیشتر پاسخگویی، قابلیت «پاسها و شوتهای تک فریم» معرفی شدهاند؛ لمسهایی از توپ که آنقدر سریع هستند که درست در لحظه فشردن دکمه توسط شست بازیکن انجام میشوند.
۲۸. سیستم سبکهای بازی (Playstyles) مجدداً متعادلسازی شده و سبکهای جدیدی نیز به آن اضافه شدهاند. از جمله این سبکها میتوان به “Precision Header” اشاره کرد که تمرکز آن بر دقت ضربات سر و پیروزی در نبردهای هوایی است. سبک دفاعی مشابه آن با نام “Fortress” معرفی شده که هدفش تسلط در دفاع هوایی در منطقه دفاعی است. سبک دیگر، “Enforcer” نام دارد که بر بازی فیزیکی مهاجمان و کنترل توپ تأکید دارد، همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شده بود.
۲۹. حرکت تریولا (Trivela)، که به ضربه با قسمت بیرونی پا گفته میشود، اکنون تنها از طریق سبک بازی جدیدی به نام Game Changer قابل استفاده است.
۳۰. شوتهای زمینی کمقدرت (Low-driven shots) نیز دوباره به بازی بازگشتهاند. با دوبار فشردن سریع دکمه شوت، توپ با سرعت کم و ارتفاع پایین به سمت دروازه شلیک میشود. این ویژگی اکنون شامل تمامی انواع ضربات، از جمله ضربات سر و والی نیز خواهد شد.
۳۱. با بازگشت شوتهای زمینی، مکانیزم شوتزنی زمانبندیشده (Timed Finishing) از FC 26 حذف شده است. توسعهدهندگان بر این باور بودند که این مکانیزم “عمق مهارتی معناداری ایجاد نمیکرد و بسیار سخت بود که آن را به درستی متعادل کنند.”
۳۲. اکنون نقشها محدودیت کمتری برای پوزیشنها ایجاد میکنند؛ به عنوان مثال، یک وینگر میتواند به داخل زمین حرکت کرده و موقتاً مانند یک مهاجم میانی عمل کند، اگر در محوطه جریمه فضای مناسبی ببیند.
۳۳. نقشهای جدیدی به صفحه تاکتیکها افزوده شدهاند. این نقشها شامل دروازهبانهای موقعیت ساز، مدافعان کناری مدرن که به درون زمین متمایل میشوند، و هافبکهای دفاعی تهاجمی هستند که از عمق زمین به حمله اضافه میشوند.
۳۴. تأثیر منفی خارج از پوزیشن بودن بازیکنان نیز کاهش یافته است. بازیکنان نسخه اولیه بازی، اکنون در چند پوزیشن و نقش متفاوت قابل استفاده هستند تا از بروز مشکلاتی مانند عملکرد ضعیف یک هافبک راست در پوزیشن وینگر راست، تنها به دلیل درج نشدن آن در اطلاعات زیستیاش، جلوگیری شود.
۳۵. اسلاتهای جدیدی برای تعیین وظایف در ضربات ایستگاهی افزوده شدهاند، بههمراه گزینههای تازهای در ضربات کرنر چه در حالت حمله و چه در دفاع.
۳۶. اکنون میتوانید تاکتیکهای خود را ذخیره کرده و کدهای آنها را بین حالتهای مختلف بازی کپی و انتقال دهید. بنابراین اگر چیدمانی در حالت Career Mode طراحی کردهاید که از آن راضی هستید، میتوانید آن را به Ultimate Team منتقل کنید.
۳۷. مهاجمان تحت کنترل هوش مصنوعی، اکنون با نظم بیشتری در فضاهای آزاد نفوذ میکنند و نیاز به اجرای دستی دستورات حرکتی (trigger runs) کاهش یافته است.
۳۸. تجربه بازی در نقش دروازهبان به لطف یک سیستم کنترل کاملاً جدید، بازطراحی شده است.
۳۹. به طور طبیعی، حرکات تکنیکی جدیدی نیز به FC 26 افزوده شدهاند. از جمله آنها میتوان به “گامرو انفجاری” (Explosive Step Over) اشاره کرد، در کنار حرکات دیگر.
حالت Career Mode

۴۰. هاب جدیدی به نام “Manager Live Hub” به عنوان درگاه اصلی شما به حالت Career Mode عمل خواهد کرد. چالشهای کوتاهمدت و بلندمدت در این بخش نمایش داده میشوند، همچنین محتوایی متناسب با باشگاههای منتخب شما نیز در آن قرار دارد.
۴۱. مجموعهای گسترده از چالشهای متنوع در Career Mode وجود خواهد داشت که شامل متغیرهای فراوانی است؛ از جمله محدودیت در نقلوانتقالات، ممنوعیت شبیهسازی مسابقات و الزام به بازی در سطوح سختی خاص.
۴۲. پاداشهای حاصل از انجام اهداف تعیینشده شامل بیش از ۳۰ پیراهن کلاسیک و نوستالژیک است. برخی از این پیراهنها شامل لباسهای کلاسیک باشگاه رئال مادرید، تیم ملی آلمان و ناپولی هستند.
۴۳. اکنون میتوانید با باز کردن آیتمها در طول Season Pass، آیکونها (Icons) و قهرمانها (Heroes) را نیز به تیمهای Career Mode خود اضافه کنید.
۴۴. آیکونهای پیشخرید بازی FC 26 شامل الکس مورگان (Alex Morgan)، تونی کروس (Toni Kroos) و زلاتان ابراهیموویچ (Zlatan Ibrahimović) هستند.
۴۵. سیستم جدیدی به نام بازار مربیان (Manager Market) معرفی شده که در آن، مربیان تیمهای دیگر در Career Mode شما ممکن است شغل خود را تغییر دهند و به باشگاههای داخلی یا بینالمللی دیگر بپیوندند. مربیان ممکن است توسط تیمهای دیگر جذب شوند، اخراج شوند یا حتی بازنشسته شوند.
۴۶. منوی Manager Market همچنین به شما این امکان را میدهد که ببینید کدام مربیان در معرض از دست دادن شغل خود هستند و چه فرصتهای شغلی جدیدی برای شما در دسترس است، در صورتی که به دنبال چالشی تازه باشید.
۴۷. داستانهای مربوط به مربیان نیز در طول دوران حرفهای شما حضور خواهند داشت، بهطوری که حتی گزارشگران ممکن است در مورد مربیای صحبت کنند که تحت فشار قرار دارد و ممکن است در صورت شکست، اخراج شود.
۴۸. رویدادهای زنده نیز در حالت Career اتفاق خواهند افتاد که میتوانند پیامدهای غیرمنتظرهای برای تیم شما داشته باشند؛ هدف این ویژگی، تشویق شما به حل خلاقانه مشکلات است. این رویدادها ممکن است مثبت باشند، مانند ورود ناگهانی یک سرمایهگذار جدید که بودجه قابل توجهی برای نقلوانتقالات فراهم میکند، یا منفی، مانند مصدومیت بازیکن در مسابقات بینالمللی یا مسمومیت غذایی که چندین بازیکن را برای مسابقه بعدی از دسترس خارج میکند.
۴۹. برای علاقهمندان به آمار، اکنون میتوانید تا پنج لیگ دیگر را انتخاب کرده و تجزیهوتحلیل آماری کاملی از عملکرد بازیکنان آن لیگها دریافت کنید، که در شناسایی اهداف احتمالی برای استعدادیابی مفید است.
۵۰. مسابقات جوانان اکنون در استادیومهای واقعی برگزار میشوند و اندازه این استادیومها بر اساس اعتبار باشگاه مربوطه متغیر خواهد بود.
۵۱. اکنون میتوانید در مسابقات جوانان از بازیکنان جوان به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کنید.
۵۲. تیمهای رقیب حالا بیشتر ترکیب خود را چرخش میدهند؛ به عنوان مثال، یک باشگاه بزرگ لیگ برتری دیگر ترکیب اصلی خود را در مراحل ابتدایی جام اتحادیه (Carabao Cup) به میدان نمیفرستد.
۵۳. اکنون میتوانید بلافاصله پس از خرید یک بازیکن، او را به تیمی دیگر قرض دهید.
بخش Clubs

۵۴. آرکتایپها (Archetypes) روش جدیدی برای ساخت بازیکن شما در حالت Clubs هستند که در واقع مانند کلاسها عمل میکنند. در مجموع ۱۳ آرکتایپ وجود دارد که هر کدام سبک بازی منحصربهفردی را نمایندگی کرده و بر اساس بازیکنان واقعی مدلسازی شدهاند.
۵۵. در هر آرکتایپ، سه تخصص مختلف وجود دارد که در اصطلاح بازیهای نقشآفرینی (RPG) مانند زیرکلاسها عمل میکنند. با پیشرفت شما، مسیرهای شاخهای ظاهر میشوند که باید تخصص دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مثال، آرکتایپ Finisher به تخصصهای Finisher Plus، Presser و Hunter منتهی میشود که هر کدام مهارتها و ویژگیهای خاص خود را دارند.
۵۶. انتخاب یک آرکتایپ خاص شما را محدود به یک پوزیشن خاص نمیکند و میتوانید در موقعیتهای مختلف بازی کنید.
۵۷. شما میتوانید در هر زمان با استفاده از ارز درون بازی، ویژگیهای بازیکن خود را مجددا انتخاب کنید، اما امکان ذخیره چند بیلد برای جابهجایی سریع وجود ندارد.
۵۸. سیستم ارتقای درخت مهارت قبلی حذف شده و جای خود را به منویی سنتی داده است که در آن میتوانید به صورت مستقیم امتیازها را به ویژگیهای خاص اختصاص دهید و کنترل بهتری بر روند پیشرفت بازیکن خود داشته باشید.
۵۹. کارت آرکتایپ بازیکن شما در ابتدای هر مسابقه نمایش داده میشود (شبیه به Ultimate Team) و میتوان آن را با باز کردن آیتمهای تزئینی شخصیسازی کرد.
۶۰. در طول عمر بازی FC 26، اسلاتهای جدیدی برای سبک بازی افزوده خواهد شد و همچنین سقف سطح بازیکنان به مرور افزایش مییابد، که امکان دستیابی به امتیاز کلی بالاتری نسبت به نسخههای قبلی را فراهم میکند.
۶۱. رویدادهای زنده و تورنمنتها، بازیکنان را تشویق خواهند کرد تا سبکهای بازی و آرکتایپهای مختلف را آزمایش کنند.
۶۲. تورنمنتهای حذفی چند مرحلهای محدود زمانی به حالت Clubs اضافه میشوند، اما فقط در حالت Rush در دسترس خواهند بود.
۶۳. بازیکنان اکنون میتوانند بهطور همزمان عضو چندین باشگاه باشند و به راحتی با سه گروه مختلف از دوستان خود بازی کنند.
۶۴. خستگی بلند مدت در حالت Clubs حذف شده است، اما خستگی کوتاه مدت همچنان وجود دارد.
۶۵. اکنون میتوانید امکانات هوش مصنوعی (AI Facilities) را برای هدفگیری و آموزش گروههای پوزیشنی خاص از بازیکنان تحت کنترل CPU در تیم خود باز کنید.
۶۶. امتیاز عملکرد شما اکنون بر اساس نقش انتخابشده شما سنجیده میشود، نه بر اساس یک معیار کلی از کیفیت بازیتان.
۶۷. امکانات چت سریع (Quick Chat) از چهار گزینه به شانزده پیام مختلف گسترش یافته است.
بخش Presentation (ارائه بصری و شنیداری)

۶۸. ورزشگاه آلیانتس آرنا (Allianz Arena) تیم بایرن مونیخ در FC 26 بازمیگردد.
۶۹. حدود ۱۳ ماسکات واقعی جدید پس از معرفی اولیه در FC 25، امسال نیز به بازی اضافه شدهاند.
۷۰. مقدمههای جدید پخش لیگ برتر انگلیس (Premier League) با استفاده از قدرت Google Earth طراحی شدهاند که دوربین از ارتفاع بالا به سمت ورزشگاه زوم میکند.
۷۱. سیستم ترکیبی گزارشگری برای تیمهای پخش انگلیسی معرفی شده است، به این صورت که میتوانید گزارشگرانی مانند دریک ری (Derek Rae) و گای موبری (Guy Mowbray) را با هر ترکیبی از تحلیلگران مانند استوارت رابینسون Stewart) (Robson و سو اسمیت (Sue Smith) جفت کنید.
۷۲. ری همچنین به عنوان گزارشگر حالت Rush نیز افزوده شده است تا تنوع بیشتری به پخش مسابقات بدهد.
۷۳. برای دستیابی به یک پالت رنگی واقعگرایانهتر در طول مسابقات، میزان اشباع رنگ کاهش یافته و مه و تراکم هوا نیز به بازی افزوده شدهاند.
۷۴. اکنون میتوانید اطلاعاتی را که روی کارتهای نام بازیکنان در پایین صفحه نمایش داده میشود، شخصیسازی کنید؛ مانند اینکه پای غالب آنها کدام است یا چند ستاره در مهارتهای تکنیکی دارند.