Techland Studios اعلام کرده است که در Dying Light: The Beast ، به جای یک داستان جدی ، او به ارائه یک گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز توجه خواهد کرد.

Dying Light 2 برای بسیاری از بازیکنان تجربه ویژه ای بوده است. برخی از افراد آن را دوست داشتند و برخی دیگر نتوانستند با او ارتباط برقرار کنند زیرا این بازی از لحن تاریک نسخه اول دور بود و بیشتر روی بقا متمرکز شد. با این حال ، عنوان Dying Light: Beast قرار است به ریشه های خود بازگردد ، اما ممکن است تیم توسعه همانطور که فکر می کردیم روی یک داستان خاص متمرکز نشده باشد.
مدیر این مجموعه ، تیمون Smectala ، تأیید کرد که Techland Studios قصد ندارد در حال مرگ باشد: The Beast یکی از روایت ترین عناوین این مجموعه. به عبارت دیگر ، در طول بازی ، ما در گفتن داستان و رفتار با بحث های عمیق فلسفی ، لحن بسیار جدی نخواهیم دید. اگرچه در بیشتر نمایش های اول ، به نظر می رسید یک داستان تاریک تر و جدی تر از Dying Light 2 است ، Techland Studios با تمرکز روی گیم پلی بازی بیشتر می گوید.
تیمون اسماکالا اخیراً در مصاحبه ای ذکر کرد که هدف از استودیوی Techland این نیست که در بازی با مشکلات اخلاقی پیچیده ای روبرو شود. با این حال ، همیشه شخصیت های منحصر به فرد و داستانهای خاص با رویدادهای غیر منتظره در بازی وجود خواهد داشت. Smiletala اضافه کرد:
گیم پلی برای ما آسان تر و برای ما مهم تر است. این اثر نباید جاه طلب ترین نسخه این سریال از نظر روایت باشد. ما بازی هایی را انجام می دهیم که عمدتاً روی یک گیم پلی جذاب و شخصیت های خوب تمرکز می کنند. من فکر نمی کنم در سریال Dying Light خیلی جدی باشد ، بنابراین ما همان مسیر را ادامه می دهیم.
Smactala همچنین اعتراف کرد که Dying Light 2 برای برخی از طرفداران قدیمی کمتر جذاب است زیرا از لحن تاریک نسخه اول و بیشتر عناصر بقا فاصله داشت. بنابراین ، در The Dying Light: The Beast ، ما دوباره خواهیم دید که روی داستان و ارائه یک داستان خطی در کنار یک گیم پلی هیجان انگیز تمرکز خواهیم کرد.
بازی در Dying Light: The Beast on the Story 1 اوت انتشار برای PC ، PS5 و Xbox Series X / S.
