دیجیتال فاندری در فهرست خود عملکرد Astro Bot را در PS5 Pro پس از انتشار 4.1 برای بازی تجزیه و تحلیل می کند.

به نظر می رسد بازی Astro Bot دارای یک فناوری PSSR در کنسول نسل متوسط سونی به جای TAA است و با هدف قرار دادن خروجی 4K ، در اکثر سناریوها کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد. با توجه به به روزرسانی های PS5 Pro ، برخی از بازی ها مانند Final Fantasy Rebiat با این کنسول بهینه شده اند و برخی دیگر مانند Star Wars Jedi: Survivor ، عملکرد قابل توجهی را انجام نمی دهند.
در به روزرسانی جدید ، کیفیت سطوح یا لبه های اشیاء در صحنه های ثابت بهبود یافته است. اگرچه رویکرد TAA توانسته است با توجه به پیچیدگی صحنه ، تصاویر روشنی را به تصاویر سبک (آسیب) وارد کند و تفاوت های قابل توجهی را نشان دهد ، اما فناوری PSSR عملکردی با ثبات تر دارد و در اکثر سناریوها تصویری واضح ارائه می دهد.
با توجه به مکانیسم پایین تر PSSR در موضوع از بین بردن نویز ، SSR یا بازتاب در PS5 Pro کمی بدتر به نظر می رسد. سرانجام ، لازم به ذکر است که بازی با PSSR ظاهری زیباتر و با کمبود پایین تر (که منجر به کیفیت بیشتر لبه های اشیاء می شود) و سر و صدای تصویر ، تجربه آن در نسل به علاوه تلویزیون های اخیر است. توصیه می شود
از طرف دیگر ، پس از به روزرسانی 4.3 با وضوح از 1872p تا 1368p (بسته به شرایط مختلف) ، این بازی در حدود 4K با فناوری ارتقاء تصویر 4K به روز می شود. با این حال ، در به روزرسانی قبلی ، این بازی در موقعیت های مختلف با TAA انجام شد ، با وضوح 2160p تا 1872p.
نمایش کارت سایه فاصله در به روزرسانی جدید با اصلاحاتی همراه است که می تواند از تفاوت فیلتر یا وضوح تصویر ناشی شود. نتایج مانند به روزرسانی جدید ، بدون کاهش کیفیت لبه ها ، ظرافت ها از کیفیت بهتری برخوردار هستند.
علاوه بر تغییرات فنی ، یک چالش جدید و یک چالش جدید به عنوان بخشی از برنامه های بازی برای چند هفته آینده اضافه شده است که منحصر به فرد PS5 Pro نیست.
