معاون اجرایی تولید این سری گفت: Assassin’s Creed Mirage که توسط یوبی سافت بوردو ساخته شده است، یادآور همه چیزهایی است که در نسخه های قبلی دیده بودیم.
سری Assassin’s Creed پس از سه نسخه RPG که با Origins در سال 2017 آغاز شد، برای پانزدهمین سالگرد خود به ریشه های خود بازگشتند. یوبی سافت دیشب از Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد و آن را ادای احترامی به اولین نسخه های سری نامید.
در طول مصاحبه با VGC Media، معاون اجرایی تولید، Marc-Alexis Côté گفت که Mirage یادآور تمام کارهایی است که این مجموعه تاکنون انجام داده است. او ادامه داد که در حالی که بازی بر اساس همان فناوری های مورد استفاده در والهالا ساخته شده است، اما تمرکز بیشتری روی مخفی کاری، پارکور و مبارزات نزدیک خواهد داشت.
بخشی از سخنان وی به شرح زیر است:
این نسخه یادآور تمام کارهایی است که ما در این مجموعه انجام داده ایم. بنابراین، عناصر نقش آفرینی زیادی ندارد و مانند دوره اول بازی های ما، بیشتر سبک اکشن ماجراجویی دارد. ما این بازی را با استفاده از فناوری Valhalla ساختهایم، اما به بازیکنان تجربهای صمیمیتر و متمرکزتر میدهیم که آنها را به قلب سری بازمیگرداند. در خاورمیانه، مخفی کاری بیشتر، پارکور بیشتر و مبارزات نزدیک بیشتر.
مارک الکسیس کوته
علاوه بر این، امروز اعلام شد که Assassin’s Creed Mirage بین 15 تا 20 ساعت گیم پلی خواهد داشت و با قیمت 50 دلار در دسترس خواهد بود. علاوه بر موارد فوق، مارک الکسیس کوت تأیید کرده است که شعبه بوردو یوبی سافت مسئول توسعه آن است. استودیویی که بسته الحاقی Wrath of the Druids را برای Assassin’s Creed Valhalla توسعه داد.
کوته همچنین در این باره گفت:
شعبه بوردو قبلاً با ما در AC کار می کرد و روی خشم درویدها کار می کرد. این استودیو تازه تاسیس است و هدف و تاثیری دارد که مرا یاد استودیوی خودم در کبک می اندازد. این استودیو عمیقاً می خواهد جهان را شگفت زده کند.
مارک الکسیس کوته
Assassin’s Creed Mirage در تاریخ نامشخصی در سال 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، ایکس باکس وان، استادیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.