در مصاحبه جدید خود ، مدیر خلاق خون Dawnwalker Matthews Thomaskivic در مصاحبه جدید گفت که مردم نقش بازی AA ، AAA یا حتی AAAA است ، هدف او دستیابی به کیفیت Witcher 3 3 است ، عنوانی که خود خودش یک طراح ارشد ماموریت های خود بود.

Thomaskivic در مورد آن گفت.
از نظر کیفیت ، ما قطعاً هدف از سفر AAA را هدف قرار داده ایم ، زیرا ما برای اولین بار چنین آثاری را ایجاد کردیم ، کیفیت Witcher 3. بازی های ما مطمئناً از نظر محتوا و ساعت بازی به اندازه مؤثر نخواهد بود ، زیرا استودیو ما کوچکتر هستیم بشر ما می خواهیم چیزی با کیفیت بالا و ساعات کوتاه تر بازی ایجاد کنیم.
Thomaskivic همچنین تأیید کرد که او و تیمش 2 تا 4 ساعت یک گیم پلی را برای خون Dawnwalker هدف قرار داده اند. او در مورد آن گفت.
در مقایسه با یک کار غول پیکر مانند Witcher ، ما بیش از 4 ساعت گیم پلی را هدف قرار دادیم و برخی از بازیکنان حتی 2 یا 4 ساعت را صرف گذراندن آن می کردند ، بازی ما خیلی خوب نیست. اما صادقانه بگویم ، من فکر نمی کنم که اندازه یک بازی یک عامل خوب باشد ، بازی هایی مانند Call of Duty وجود دارد که با یک کمپین داستانی 1+ ارائه نمی شوند ، اما بازیکنان هنوز هم آنها را AA یا مستقل می نامند.
خون Dawnwalker برای PS5 ، Xbox Series X / S و PC در دست ساخت است.