تغییر استراتژی مایکروسافت باید امکان انتشار نسخه بعدی Halo را بر روی پلتفرم های دیگر فراهم کند.

با توجه به یک پست شغلی جدید برای سمت طراح ارشد سیستم های بازی در 343 Industries، به نظر می رسد که عنوان بعدی سری Halo برای همه گیمرها و بر روی همه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.
در آگهی استخدام آمده است که متصدی متصدی باید اهداف و وظایف طراحی را به وضوح تعریف کند و تیم طراحی سیستم را بر ارائه یک تجربه یکپارچه و با کیفیت بالا برای همه بازیکنان، در همه پلتفرمها متمرکز کند.
هنوز مشخص نیست که آیا ذکر “همه بازیکنان و همه پلتفرم ها” به این معنی است که بازی بعدی Halo روی پلی استیشن 5 یا سوییچ 2 خواهد بود یا خیر. اما این جمله با توجه به شایعات اخیر مبنی بر اینکه ایکس باکس قرار است بازی های خود را بر روی پلتفرم های دیگر عرضه کند، قابل توجه است.
یکی از افراد داخلی با نام مستعار SneakersSO در فروم NeoGAF ادعا کرد که ایکس باکس به دنبال انتشار بازی های خود بر روی پلتفرم های دیگر است، در حالی که Jez Corden از وب سایت Windows Central نیز به صحت این ادعا اشاره کرد.
Hi-Fi Rush یکی از انحصاریهای ایکسباکس است که انتظار میرود به پلتفرمهای رقیب منتقل شود، اما به گفته شخصی که با این موضوع آشناست، این تنها مورد نیست. او اشاره کرد که Starfield، یکی دیگر از عنوانهای بزرگ Xbox، احتمالاً توسط مایکروسافت برای PS5 و Nintendo پورت میشود. SneakersSO همچنین اضافه کرد که به زودی عرضه همزمان عناوین ایکس باکس بر روی تمامی پلتفرم ها عادی خواهد شد.
در مورد احتمال آمدن Halo Infinite به PS5، خودی گفت که آنقدرها هم که برخی فکر می کنند بعید نیست. او گفت که شخصاً فکر نمی کرد Halo Infinite برای PS5 منتشر شود، اما معتقد بود Halo بعدی چند پلتفرم خواهد بود. به گفته وی، استفاده از Unreal Engine که معمولا برای ساخت بازی های پلی استیشن استفاده می شود، این تغییر در استراتژی را تسهیل می کند.
نظرت راجع به آن چیست؟
