طبق اعلامیه EA، استودیوی Motive، DICE، Criterion و Ripple Effect اکنون با هم کار می کنند تا یک «میدان نبرد تک نفره و چند نفره سرویس محور» ایجاد کنند.
این شرکت همچنین ماه گذشته اعلام کرد که استودیو Motive، خالق بازسازیهای Dead Space و Star Wars: Squadrons، به تیم سازنده Battlefield پیوسته است.
اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در گزارش درآمد سه ماهه اخیر شرکت اعلام کرد که اخیراً این فرصت را داشته تا برخی از دستاوردهای تیم را ببیند:
این بزرگترین تیم Battlefield در تاریخ فرنچایز است. من چند هفته پیش با آنها ملاقات کردم و از چیزی که به من نشان دادند و بازی که باید انجام دهم بسیار هیجان زده بودم.
من زمان زیادی را با کل تیم بتلفیلد صرف کردهام تا آنچه را که در حال ساختن آنها هستند، بازی کنند، و این فقط یک کار خارقالعاده خدمات محور است.
EA همچنین امروز در گزارش مالی خود اعلام کرد که قصد دارد دو بازی اعلام نشده را از هم اکنون تا پایان سال مالی جاری که در 31 مارس 2025 به پایان می رسد منتشر کند.
یکی از این عناوین از یک استودیوی شخص ثالث و دیگری بر اساس IP خود شرکت است. بازی دوم Dragon Age: Dreadwolf خواهد بود.