مدیرعامل Epic Games معتقد است که بازی های بازی منحصر به فرد باید بخشی از اکوسیستم Metauris باشد تا از موفقیت آنها در آینده اطمینان حاصل شود.

در سالهای اخیر ، صنعت بازی های ویدیویی عمدتاً به عناوین گرا به سمت سرویس تبدیل شده است ، با آثاری مانند Fortnite و Call of Duty در رقابت. Epic Games ، سازنده Fortnite ، بازی را از اوج اولیه خود در سال ششم ، مرتبط و محبوب نگه داشته است.
این محبوبیت آنقدر محبوب بود که برخی افراد Fortnite را تهدیدی برای سایر بازی ها از جمله بازی های بازی منحصر به فرد می دانند. با این حال ، تیم سوئینی ، مدیرعامل Epic Games ، می گوید که موفقیت Fortnite از نظر Metauri ناشی می شود ، و بازی های ساده باید به این دیدگاه بپیوندند تا موفقیت مشابهی کسب کنند.
تیم Sueini در کنفرانس GDC گفت که دیدگاه حماسی بازی ها می تواند به کاهش فروش بازی های منحصر به فرد کمک کند.
وی گفت: رشد بازی های چند نفره مانند Fortnite و Roblox باعث شد تا بازیکنان تجربیات اجتماعی را در بازی های روایی و در یک بازی ترجیح دهند.
به گفته مدیرعامل Epic Games ، پیوند بازی های مستقل به یک اکوسیستم اجتماعی می تواند برای بازی های بازی منحصر به فرد و عناوین کوچک چند نفره مفید باشد. او فکر می کند داشتن یک هویت آنلاین آنلاین برای بازیکنان آنها را ترغیب می کند تا بیشتر آزمایش کنند و بین تجربیات مختلف حرکت کنند.
می توانیم بگوییم که بازی های منحصر به فرد اکنون بهتر از همیشه هستند ، زیرا عناوینی مانند Elden Ring ، Baldur’s Gate 3 و بیشتر فروش قابل توجهی را رقم زده اند. به همین دلیل ، اظهارات مدیرعامل بازی های حماسی جالب به نظر می رسد ، به خصوص که او خود او از انحصار برجسته مانند آلن ویک 2 حمایت می کرد.