به تازگی استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor در مصاحبه جدید خود توضیح داده است که چرا این عنوان بر روی کنسول های نسل قبل عرضه نمی شود. این کارگردان در ادامه توضیحات خود به سخت افزار قدرتمند کنسول های نسل 9 و تاثیر آن ها در گسترش دنیای Star Wars Jedi: Survivor اشاره کرد.
بازی Star Wars Jedi: Survivor جدیدترین اثر ساخته شده توسط استودیو Respawn است که برای انتشار در تاریخ 8 می 1402 (28 آوریل 2023) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S برنامه ریزی شده است. بودن
به گفته آسموسن، Respawn سعی کرد مناطق مختلف Star Wars Jedi: Survivor را به جای مراحل خطی برای پیشرفت، به سیاره های زنده بزرگتر تبدیل کند. در واقع، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که در سیاره های مختلف با مناطقی بزرگتر از آنچه در نسخه اول دیده بودند روبرو شوند که شامل تعداد و تنوع بیشتری از دشمنان و NPCها خواهد بود.
به گفته کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، دنیای این عنوان بسیار بزرگتر از نسخه قبلی است و هر سیاره شامل مناطقی با NPC و دشمنان بیشتری است.
آسموسن معتقد است که توسعه نقشه های متراکم تر با جزئیات و برد بیشتر به دلیل سخت افزار کنسول های نسل نهم بوده است. داشتن این نقشه های دقیق و عمیق می تواند بازیکن را حتی بیشتر از نسخه اول در دنیای جنگ ستارگان غوطه ور کند و باعث شود بازیکنان هر سیاره به جای صرفاً در یک مرحله، در یک مکان زنده و پویا سفر کنند.
در دیگر اخبار Star Wars Jedi: Survivor، آسموسن در مصاحبه اخیر توضیح داد که تیم توسعه در نظر داشت از فناوری ردیابی پرتو برای Star Wars Jedi: Fallen Order استفاده کند، اما در نهایت تصمیم به حذف آن گرفت. اما تجربه سازندگان نسخه قبلی در پیاده سازی این فناوری در بازی Star Wars Jedi: Survivor موثر بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری