به نظر می رسد که استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor ممکن است انتشار این بازی را به تاخیر بیندازد و برخی از مشکلات آن را برطرف کند. اما او این پیشنهاد را رد کرد.

Star Wars Jedi: Survivor در 28 آوریل منتشر شد و خیلی زود مشخص شد که این بازی روی پلتفرم رایانه شخصی عملکرد خوبی ندارد. از افت شدید فریم تا پاره شدن فریم، بسیاری از این نسخه از بازی انتقاد کردند.به خصوص سیستم های قدرتمندی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کردند. به همین دلیل بازی به تعویق نیفتاد. حالا مشخص است که کارگردان بازی این امکان را داشت که عرضه آن را به تعویق بیندازد، اما علاقه ای نداشت.
در مصاحبه ای با IGN در ماه مارس، استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor در مورد تاریخ انتشار بازی و اینکه چرا 28 آوریل پس از چندین تاخیر به عنوان تاریخ انتشار نهایی انتخاب شد، صحبت کرد. تاریخ انتشار قبلی بازی 17 مارس بود و تیم سازنده بازی تصمیم گرفت که 6 هفته دقیقاً زمانی است که برای تکمیل بازی نیاز دارند. Asmussen گفت:
ما این امکان را داشتیم که کمی بیشتر در زمان صرفه جویی کنیم، اما تصمیم گرفتیم این کار را در 6 هفته انجام دهیم.
آسموسن اضافه کرد که تیم سازنده بازی به این تاریخ عرضه توجه زیادی کرده است. یکی از مشکلات بزرگ مربوط به بازی های دیگری بود که در آن تاریخ منتشر شدند. دو بازی بزرگ Redfall و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بودند و EA و Respawn تصمیم گرفتند 28 آوریل تاریخ مناسبی برای انتشار بازی باشد.
با وجود مشکلات فنی، Star Wars Jedi: Survivor انتشار بسیار موفقی داشت و به دومین نسخه بزرگ Star Wars در استیم تبدیل شد. همچنین شایان ذکر است که Respawn از مشکلات موجود در بازی های رایانه شخصی آگاه است و در تلاش است تا آنها را برطرف کند. این استودیو در بیانیه ای اعلام کرد:
در حالی که هیچ راه حل یکسانی برای نسخه PC بازی وجود ندارد، تیم ما در حال کار بر روی راه هایی برای بهبود عملکرد فنی بازی در سیستم های مختلف است. ما میخواهیم این مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنیم، اما هر بهروزرسانی نیاز به آزمایش گسترده دارد تا اطمینان حاصل شود که مشکلات جدیدی به بازی اضافه نمیکند.
Star Wars Jedi: Survivor در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC در دسترس است.

