با اضافه شدن عنوان بازی نقش آفرینی Diablo 4 به سرویس Game Pass و استقبال گسترده بازیکنان، ایکس باکس به پلتفرم برتر این بازی تبدیل شده است.
سارا باند، مدیر برند Xbox اخیراً در مورد راه اندازی Diablo 4 در Game Pass و موفقیت چشمگیر آن در این سرویس صحبت کرده است. او توضیح داد که اضافه شدن عنوان فوق به Game Pass باعث شد بسیاری از بازیکنان Xbox را به عنوان اولین انتخاب خود برای تجربه بازی انتخاب کنند.
این دستاورد نشان میدهد که برنامههای مایکروسافت برای افزودن بازیهای اکتیویژن بلیزارد به سرویس اشتراک خود تا چه اندازه موفق بوده است. بدیهی است که با انتشار سایر عناوین اکتیویژن مانند Call of Duty، محبوبیت این سرویس نیز افزایش خواهد یافت.
مایکروسافت علاوه بر آوردن بازیهای Activision Blizzard به Game Pass، در تلاش است تا Battle.net را در اکوسیستم خود ادغام کند. این بدان معنی است که بازیکنان می توانند به راحتی از طیف گسترده ای از بازی ها در پلتفرم های مختلف لذت ببرند.
برای بسیاری از گیمرها، خرید یک بازی جدید AAA در ابتدا می تواند گران باشد. با Diablo 4 در Game Pass، ایکس باکس این مانع را برطرف می کند. بازیکنان اکنون می توانند بدون صرف هزینه زیاد بازی را تجربه کنند. این همچنین می تواند منجر به افزایش تعداد بازیکنان Diablo 4 شود.
Gamepass در حال حاضر محبوبیت خود را در بین عموم به لطف کتابخانه گسترده خود افزایش می دهد. انتشار بازی های بزرگ علاوه بر حفظ مشترکین فعلی منجر به اضافه شدن مشترکین جدید به سرویس Game Pass نیز می شود.
سال گذشته اعلام شد که Diablo 4 به 12 میلیون بازیکن رسیده است. گنجاندن این عنوان در Game Pass به این معنی است که بازیکنان بیشتری آن را تجربه خواهند کرد. این همچنین می تواند به معنای افزایش فروش از خریدهای درون بازی باشد که احتمالاً خبر خوبی برای بلیزارد و مایکروسافت است.
مایکروسافت امسال چندین بازی مهم از جمله Hellblade 2، Avowed و Indiana Jones and the Great Circle منتشر خواهد کرد. از سوی دیگر، طبق گزارش های اخیر، این شرکت از Gears 6 و بازی بعدی Call of Duty در رویداد ایکس باکس در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد.