سباستین کالمبا، کارگردان The Witcher 4، در کامنتهای جدید خود گفت که این اثر یک نقطه ورود عالی برای بازیکنان جدید است.
با تکمیل اکثر کارهای CD Projekt Red بر روی Cyberpunk 2077، توسعه دهنده اکنون بر روی The Witcher 4 تمرکز کرده است و اخیراً مشخص شد که حدود نیمی از اعضای استودیو در حال کار بر روی عنوان نقش آفرینی فانتزی هستند. . در همین راستا کارگردان بازی اعلام کرد که این اثر برای تازه واردان بسیار مناسب خواهد بود.
در مصاحبه اخیر با Lega Nerd، سباستین کالمبا گفت که در حالی که CD Projekt RED تضمین می کند که The Witcher 4 با تاریخچه فرنچایز مطابقت دارد، استودیو می خواهد اطمینان حاصل کند که بازی خیلی شبیه عناوین قبلی این فرنچایز نیست. حق امتیاز. به گفته کارگردان، حتی اگر این بازی چند سالی هم منتشر نشود، باز هم طرفداران این سری را خوشحال خواهد کرد و در عین حال، عنوان مرجعی برای کسانی خواهد بود که سریال The Witcher را تجربه نکرده اند. قبل از.
کارگردان The Witcher 4 می گوید:
ما میخواهیم به همان مسیری که رفتهایم ادامه دهیم، اما نمیخواهیم همان نمایشهای قبلی را بسازیم. من فکر می کنم واضح است. ما چند اقلام افسانه ای داریم که باید حفظ شوند. بالاخره هنوز هم همین دنیاست و ما نمی توانیم از حد و اندازه های خاصی فراتر برویم.
بنابراین ما باید یک مسیر بسیار مشخص را دنبال کنیم و در آنجا نوآوری کنیم. در عین حال، واضح است که باید سعی کنید افراد جدید را راضی کنید. بازی Witcher 4 تا چند سال آینده منتشر نخواهد شد و مدت زیادی از نسخه قبلی آن می گذرد. ما نمی توانیم مخاطبانی را که این حماسه را دوست دارند هدف قرار دهیم. ما همچنین باید یک جامعه جدید بسازیم. با این اوصاف، میتوانم بگویم که این بازی یک نقطه ورود عالی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، بدون اینکه طرفداران قدیمی را فراموش کنیم که هنوز از دنبال کردن ماجراهای گرالت لذت میبرند.
به نظر می رسد اشاره کارگردان The Witcher 4 به «هوادارانی که هنوز هم می خواهند ماجراهای گرالت را دنبال کنند» نشان می دهد که قهرمان سه گانه اصلی تا حدودی بازخواهد گشت و این مطمئناً جالب است، زیرا گسترش Blood and Wine تماماً تاریخ خود را به پایان رسانده است.
کارگردان در ادامه توضیح داد که CD Projekt RED با The Witcher 4 قصد دارد مرزها را بشکند و چیزهای جدیدی در ژانر نقشآفرینی ارائه دهد و داستان و تجربه بازی قویتری نسبت به The Witcher. Witcher 3 ارائه کند.
اولویت ما همیشه تلاش برای شکستن مرزها است و می خواهیم از آنها فراتر برویم. ما سعی خواهیم کرد کاری جدید نسبت به آنچه در حال حاضر در بازی های نقش آفرینی وجود دارد انجام دهیم. به خصوص که ما در این سبک کار می کنیم و طرفداران RPG را هدف قرار می دهیم. همانطور که ممکن است حدس بزنید، نمی توانم زیاد بگویم، اما ایده ما این است که چیزی بسازیم که از The Witcher 3 پیشی بگیرد، داستان قوی تری را روایت کند و همچنین گیم پلی بهتری ایجاد کند.
The Witcher 4 با اسم رمز Polaris، سه گانه جدیدی را برای این مجموعه آغاز می کند و برخلاف عناوین قبلی این سری، با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است.
منبع: Gamingbolt