با توجه به لیست مورد نیاز شغل منتشر شده توسط CD Projekt RED، توسعه دهنده Cyberpunk 2077، به نظر می رسد دنباله آن دارای جلوه های سینمایی بیشتری باشد.
از زمان انتشار Cyberpunk 2077 و بازخرید قطعی آن با بسته الحاقی Phantom Liberty، CD Projekt RED مسیر خود را تغییر داده و روی پروژه بزرگ بعدی این فرنچایز متمرکز شده است. این توسعهدهنده لهستانی برنامههای خود را برای ساخت دنبالهای به نام Project Orion در اکتبر 2022 تأیید کرده است. اکنون به نظر میرسد که آنها روند استخدام برای بازی بعدی سری Cyberpunk را تسریع کردهاند.
با توجه به لیست مورد نیاز شغل فعلی، این شرکت به دنبال استخدام یک طراح ارشد سینمایی برای کمک به ساخت دنباله Cyberpunk 2077 ترکیبی منحصر به فرد از فیلم و بازی است، در حالی که یکی از الزامات این موقعیت داشتن 8 سال تجربه در در توسعه بازی AAA، واضح است که این شرکت می خواهد فردی را استخدام کند که بتواند به عنوان یک فرد با تجربه در بخش مهمی از پروژه Orion مشارکت کند. با توجه به شرح وظایف، این شرکت در حال استخدام برای این موقعیت در دفتر جدید خود در بوستون است که برای اولین بار در سال 2022 افتتاح می شود.
با وجود اینکه Cyberpunk 2077 داستان هیجان انگیزی دارد و حضور ستارگان محبوب هالیوود مانند کیانو ریوز و ادریس البا را به نمایش می گذارد، اما از نظر صحنه های سینمایی جزو بهترین ها نیست. عناوینی مانند Death Stranding و Alan Wake 2 نه تنها از این نظر جلوتر هستند، بلکه حتی می توانند رقیب فیلم ها باشند.
این کمبود را می توان به تصمیم CD Projekt RED برای اولویت دادن به غوطه وری بر جذابیت سینمایی در بازی اول نسبت داد.سازندگان یک سیستم نمایش صحنه جدید را در Cyberpunk 2077 معرفی کردند که به بازیکنان اجازه می داد در طول کات سین ها به جای دوربین ثابت از یک دوربین پانوراما استفاده کنند.
اگرچه این سیستم به آزادی بیشتری اجازه می داد، اما کات سین های کمتری نسبت به سایر بازی های تیم مانند The Witcher 3: Wild Hunt ایجاد کرد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت رویکرد متفاوتی را نسبت به این قسمت از دنباله Cyberpunk 2077 در پیش گرفته است.کیفیت کات سین ها در لیست اولویت ها بالاتر رفته و قرار است لحظات سینمایی بیشتری نسبت به بازی اصلی وجود داشته باشد.