شوتر اول شخص Judas نوید تجربه ای شبیه به سری Bioshock با گیم پلی باز و بازیکن محور را می دهد.
کن لوین، خالق سری BioShock، طی مصاحبه ای در کانال YouTube Last Stand Media توضیح داد که Judas شباهت های زیادی با BioShock خواهد داشت، زیرا تجربه ای متمرکز بر بازیکن و گیم پلی باز ارائه می دهد. او همچنین خاطرنشان کرد که مکانیک های آشنا مانند ترکیب سلاح ها با قدرت های ویژه و همچنین عناصر جدید گیم پلی مانند مهندسی و توانایی های هک را در خود دارد. دومی لایه های جدیدی را به گیم پلی اضافه می کند.
لوین در ادامه توضیح داد که هدف او در Judas این بود که گیمپلی و انتخاب بازیکن را معنا کند. هدف آن این است که به بازیکن انتخاب هایی بدهد که به طور قابل توجهی بر داستان تأثیر می گذارد. این رویکرد برای انعکاس پیچیدگیهای اخلاقی محیط بازی طراحی شده است.
کارگردان Judas همچنین اشاره کرد که بازی یک سفینه فضایی را دنبال می کند که برای سفرهای فضایی طولانی مدت طراحی شده و پویایی های اجتماعی و اخلاقی منحصر به فردی را ارائه می دهد. وی افزود: این محیط فرصتی را برای کشف زندگی محدود جامعه و فشارهای آن فراهم می کند. قهرمان داستان در یک کشتی متولد می شود و با چالش های متمایز و انتخاب های اخلاقی روبرو خواهد شد.
لوین در پاسخ به سوالی در مورد فلسفه طراحی خود بر اهمیت خلق دنیایی جذاب و باورپذیر تاکید کرد. او گفت که دیدگاه اول شخص را به دلیل توانایی آن در غوطه ور کردن بیشتر بازیکنان در تجربه بازی، ترجیح می دهد. در پایان مصاحبه، لوین اشاره کرد که مشتاقانه منتظر ادامه تعامل خود با بازیکنان و دیدن استقبال از بازی است.
Peephole برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی در حال توسعه است.