هیچ راهی وجود ندارد The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از حلقه Elden الهام گرفته شده است، زیرا هر کسی که آن را خلق کرده است بیش از حد مشغول ساخت آن بوده است.
بر کسی پوشیده نیست که هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring، در طول سالها از سری Zelda الهام گرفته است. اما نمی توانیم در مورد عکس این مشکل صحبت کنیم.
در مصاحبه ای جدید با RTL Nieuws، هیدمارو فوجیبایاشی، کارگردان Tears of the Kingdom و ایجی آئونوما، تهیه کننده بازی، توضیح می دهند که ایده های خود را از کجا می آورند. در پایان، Elden Ring یکی از الهامبخشهای آنها نیست، زیرا آنها حتی فرصت بازی کردن آن را نداشتهاند.
فوجی بایاشی می گوید:
متاسفم، اما واقعاً فرصتی برای بازی پیدا نکردیم. ما خیلی مشغول توسعه Tears of the Kingdom بودیم که ما را از کشف بازی های دیگر باز می داشت. با این حال ما در مورد آن شنیده ایم.
Tears of the Kingdom یک بازی عظیم است، بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر وقت سازنده را گرفته است. همچنین، Tears of the Kingdom سال گذشته ساخته شد و بقیه زمان صرف پرداختن به بازی شد، بنابراین زمانی برای الهام وجود نداشت.
اما جالبتر اینکه توضیح آئونوما برای الهام گرفتن از بازیهای دیگر دلیل دیگری دارد، او «بیش از حد مغرور» است. تهیه کننده باسابقه سریال زلدا می گوید:
البته، شرایطی وجود دارد که شما چیزی شبیه به یک بازی موجود ایجاد می کنید. اما من هرگز سعی نمی کنم ایده های دیگران را در بازی خود بگنجانم.به این موضوع بسیار افتخار می کنم و همیشه به دنبال ایده های جدید هستم.
نینتندو در صنعت بازی منحصر به فرد شناخته شده است، بنابراین تعجبی ندارد که بشنویم Aonoma در مورد توسعه بازی چه فکر می کند.
Elden Ring و Tears of the Kingdom تا حدودی قابل مقایسه هستند، اما حداقل از یک نظر قابل مقایسه نیستند، یعنی فروش. Tears of the Kingdom موفق شد در سه روز اول 10 میلیون نسخه بفروشد که این موفقیت بسیار سریعتر از فروش 13.4 میلیونی Elden Ring در ماه اول است.
منبع: VG247