Eiji Aonuma، تهیه کننده کهنه کار The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom، این بازی را 20 بار در طول مراحل تست کامل کرد.
دیروز عنوان The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom رسما منتشر شد و با استقبال نادری از سوی منتقدان مواجه شد. اگرچه موفقیت این بازی حتی قبل از انتشار برای بسیاری از افراد مشخص بود، اما کمتر کسی می تواند تصور کند که روند ساخت آن چقدر دشوار بوده است. برای دستیابی به هر یک از جانوران و هر یک از سیاه چال ها، بسیاری از توسعه دهندگان با استعداد درگیر بودند و شبانه روز روی کار خود عرق ریختند.
اما از بین تمام افرادی که مسئولیت توسعه Tears of the Kingdom را بر عهده داشته اند، هیچ کس بیش از Eiji Anoma زندگی خود را وقف فرنچایز The Legend of Zelda نکرده است. او بیش از دو دهه مسئولیت کارگردانی و تولید این سریال را بر عهده داشت و پس از شگرو میاموتو، خالق سوپر ماریو و زلدا، پدرخوانده سریال به حساب می آید.
اخیراً در آخرین قسمت Ask the Developer، ایجی آنوما در مورد میزان زحمتی که برای Tears of the Kingdom کشیده صحبت کرد. به گفته خودش، به دلیل مشکلات بی شماری که در طول ساخت این عنوان وجود داشت، 20 بار از ابتدا تا انتها بازی را تجربه کرد. ایجی آنوما در این باره می گوید:
من تعجب کردم که چند بار بازی رو تموم کردم تا باگ هاش رو برطرف کنم… این بازی رو 20 بار از اول تا آخر بازی کردم و میتونم بگم این عنوان حتی از Breath of the Wild با انحرافات و جاده های فرعیش سرگرم کننده تره. . وقتی بازی را برای تست بازی می کردم گاهی مجبور می شدم بدون انجام ماموریت های فرعی آن را سریع تمام کنم تا مراحل داستانی پاک شود و وقتی برگشتم و شروع به انجام ماموریت های فرعی کردم، به یک بازی کامل ختم می شدم. متفاوت مواجه شد. (می خندد) گاهی اوقات وقتی در حال کاوش هستم، می گویم: “وای، می توانی در این مرحله از بازی این کار را انجام دهی؟ حتی وقتی قطعات را کنار هم قرار دادیم، باز هم چیزهایی وجود داشت که حتی من همه چیز را در مورد آنها نمی دانستم. من یک روز بعد از فیلمبرداری ویدیوی گیم پلی، چیز جدیدی کشف کردم که حتی نمی دانستم. بنابراین، زمان زیادی از شما خواهد گرفت، اما اگر سعی کنید کارهای جانبی را انجام دهید و تمام کارهایی را که می توانید و دوست دارید انجام دهید، فکر می کنم لذتی که از بازی می گیرید برای شما منحصر به فرد خواهد بود (تجربه شما بسیار متفاوت خواهد بود. دیگران). مستقیماً به پایان بازی نروید! (می خندد) من بازی را بارها و بارها انجام دادم و هیچ وقت خسته نشدم. بهت قول میدم!
آنوما ایجی
کمتر کسی می تواند سخنان Anoma در مورد تنوع و منحصر به فرد بودن Tears of the Kingdom را انکار کند. اگرچه Breath of the Wild به تنهایی سرگرم کننده بود و بازیکن را ساعت ها در دنیای خود غوطه ور نگه می داشت، بازی جدید با اضافه شدن Ultra Hand و Fuse لایه های جدیدی را به گیم پلی اضافه می کند و خروج از طلسم او را تقریبا غیرممکن می کند. و خوش نگذرد
منبع: GoNintendo