Destiny 2 چندین سال است که در اوج محبوبیت خود بوده و سال به سال بازیکنان خود را حفظ کرده و به روز رسانی پس از آن به روز می شود. در طول سالها شاهد ترکیبی از بهروزرسانیهای کوچک و بستههای الحاقی بزرگ و نسخههای داستانی برای بازی بودهایم، به همین دلیل است که طرفداران همیشه از نظر زمانی و مالی درگیر بازی هستند. حالا به نظر می رسد این بازی در حال بررسی مدل جدیدی برای ارائه این محتوا است. مدلی که طرفداران بازی را از هم جدا کرده است.
ظاهراً در فایل های بازی، چهار فایل اختصاص داده شده به تبلیغات بنری برای اشتراک های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و دوازده ماهه Destiny 2 وجود دارد. الحاق Lightfall تا فوریه 2023 ارائه نمی شود، بنابراین Bungie زمان زیادی برای ارائه مد به بازیکنان و تلاش برای متقاعد کردن آنها وجود دارد. البته اگر جزو برنامه آنها باشد. با توجه به کد بازی، به نظر می رسد که چنین خواهد شد.
Destiny 2 در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، PlayStation 5، Xbox One، PlayStation 4 و PC در دسترس است.

استودیوی Bungie اخیرا توسط پلی استیشن خریداری شد و تخصص آنها در بازی های زنده و پرداخت های درون برنامه ای یکی از دلایل اصلی خرید سونی این استودیو است. بنابراین ممکن است نسخه بتای جدید آنها در آینده به دیگر عناوین چند نفره استودیو پلی استیشن مانند The Last of Us Factions راه پیدا کند.
بانجی، سازنده بازی Destiny 2 ظاهرا در حال بررسی یک مدل اشتراک برای این بازی است.این مدل اشتراک قبلا در عناوینی مانند Final Fantasy XIV و بازی های MMO دیده شده است. ظاهرا Bungie قصد دارد چنین مدلی را با بسته الحاقی Lightfall و بیستمین فصل محتوای Destiny 2 امتحان کند.
این امکان وجود دارد که در آینده به جای ارائه بسته های الحاقی پولی برای Destiny 2، شاهد اشتراک ماهیانه برای تمامی محتوای درون بازی باشیم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری