یکی از توسعه دهندگان استودیوی Treyarch اخیراً توضیح واضحی در رسانه های اجتماعی در مورد دلیل کندتر بودن مکانیک های سری Call of Duty پس از انتشار Modern Warfare 2019 ارائه کرده است. او همچنین توضیح داد که چرا برخی از مکانیک های قدیمی که قبلا بخشی از هویت این سری برای سالها دیگر در Black Ops 6 موثر نیست.
مت اسکرونس، توسعهدهنده اصلی Treyarch، در توییتی تأیید کرد که مکانیک حرکتی از زمان Modern Warfare 2019 به طور قابل توجهی کند شده است، زیرا سرعت بیشتر همیشه به معنای تجربه بهتر نیست. او نوشت:
هنگامی که سرعت حرکت در حالت نشسته یا دراز کشیده بسیار زیاد است، ناهماهنگی بین دیدگاه های اول شخص و سوم شخص را تجربه خواهید کرد که منجر به مشکلاتی مانند مار شدن (حرکت سریع و غیر طبیعی بازیکنان) می شود. مشکلی که در گذشته بسیار آزاردهنده بوده است.
مکانیک حرکت Modern Warfare سریع و پویا بود و عناصری مانند لغو لغزش، مارها و پرشها بخش مهمی از گیم پلی بازی بودند. اما با گذشت زمان، بازیکنان مجبور شدند در بازیهایی مانند Black Ops 6 با سرعت کمتر و احساس سنگینتر دست و پنجه نرم کنند.
اسکرونز در پاسخ به ویدیویی که سرعت حرکت Black Ops 6 و MW19 را مقایسه می کند، نوشت:
من شخصاً هرگز طرفدار پرش های مکرر در حین مبارزه نبودم. بنابراین، هنگام طراحی مکانیک حرکت omni، ما عمداً میزان حرکت و تعادل بازیکن را هنگام پرش تنظیم کردیم تا در طول درگیری ها تاکتیکی بیش از حد مؤثر نباشد.
او اضافه کرد که اگر بازیکنان همچنان میخواهند از پرش مکرر در هنگام تیراندازی استفاده کنند، میتوانند از امتیازات و پیوستهایی که برای افزایش اثربخشی این مکانیک طراحی شدهاند استفاده کنند. اسکرونز اشاره کرد که اگر بازیکنان به استفاده از این مکانیک عادت دارند اما قادر به استفاده از آن نیستند به دلیل تغییرات جدید است که به وضوح توضیح داده شده است.
در نهایت، او اطمینان داد که Treyarch همیشه بازخوردها را بررسی می کند و بازی را بر اساس نظرات جامعه بازی بهبود می بخشد.