FBC: Firebreak ، که چند روز پیش منتشر شد ، از بازیکنان استقبال نکرد ، همانطور که امیدوار بود سرگرمی. راه اندازی بازی در سرویس های مشترک مانند بازی ها و موارد دیگر احتمالاً به شهرت آن در کنسول ها کمک کرده است ، اما وقتی یک بازی بسیار راضی باشد ، این روش ها بر نارضایتی بازیکنان تأثیر نمی گذارد.

امروز ، توسعه دهندگان Remedy به دنبال حل مشکلات FBC هستند: Firebreak و بیانیه ای را منتشر کرده اند که آینده بازی را توصیف می کند. این پست وبلاگ:
دیدن اولین بازی چند نفره ما در دنیای واقعی هیجان انگیز (و عصبی) بود. چیزهای زیادی وجود دارد ، اما واضح است که این برای همه چیز صادق نیست.
در حال حاضر ، آنها به دنبال بهبود این ساعت اول گیم پلی هستند. آنها می خواهند رابط کاربری و آموزش ها را مرور کنند و پیشرفت بازیکن را در بین چندین رول بازی تسریع کنند.
از امروز ، بازی شیوه ای که Jobs نیز به روز شد نیز تغییر یافت. در اینجا لیست کاملی از تغییرات وجود دارد:
- شما دیگر نیازی به بازی در دو سطح اول سطح انتشار هر مأموریت ندارید.
- بازیکنان جدید تجربه خود را با یک مأموریت کامل از سه حوزه شروع می کنند.
- یک مأموریت کامل را به پایان برساند ، ماموریت کامل بعدی را باز می کند و ادامه می یابد.
- دستیابی به یک مأموریت کامل همچنین گزینه فساد را برای این مأموریت باز می کند.
اگرچه اظهارنامه امروز به طور کامل به نگرانی های مردم در مورد بازی پاسخ نمی دهد (یعنی تعداد کمی از کارت ها ، سلاح ها ، تنوع دشمنان و محتوای عمومی) ، این اقدامات کوچک نیست. ما هنوز نمی دانیم چه موقع یا چگونه آنها را اصلاح کنیم ، اما این پاسخ سریع که با تغییرات واقعی همراه است ، مطمئناً نشانه خوبی است. اگر توسعه دهندگان این سرعت را حفظ کنند ، می توانیم چیزهای خوبی را برای FBC مشاهده کنیم: Firebreak در آینده.