Black Myth: Wukong در آخرین ماه سال (دسامبر تا 1 ژانویه) از نظر جسمی منتشر شد و ناشر از فروش نسخه فیزیکی بسیار راضی است.

Black Myth: Wukong بزرگترین انتشار سال بود و جوایز بی شماری از جمله جایزه بازی STAM کسب کرده است. این عنوان تاکنون در بیش از 5 میلیون نسخه به فروش رسیده است و توسط استودیوهای چینی به بهترین بازی تبدیل شده است. در حالی که بسیاری از تیم ها نسخه فیزیکی را رها کرده اند و فقط روی بازار دیجیتال متمرکز شده اند ، The Black My: Wukong ناشر اعلام کرده است که انتشار فیزیکی این بازی باعث نجات شرکت های خاصی شده است.
در مصاحبه ای با وب سایت گیمر در طول رویداد LVL UP ، مایک یام ، مدیرعامل PM Studios ، از پیشنهاد فیزیکی Black My: Wukong صحبت کرد و گفت که این نسخه عملکرد بسیار خوبی دارد. اگرچه او آمار خاصی را ارائه نداد (زیرا این اطلاعات محرمانه نگه داشته می شد) ، وی تأکید کرد که همه توزیع کنندگان و شرکای تجاری از نتایج راضی هستند و این موفقیت حتی بسیاری از موارد را نیز نجات می دهد. مایک در مورد آن گفت
من در کریسمس و بعد از سال جدید تماس های زیادی داشتم. همه از من تشکر کردند و گفتند که این نسخه فیزیکی از تجارت آنها نجات یافته است.
وی همچنین بر اهمیت عرضه فیزیکی بازی ها تأکید کرد و گفت که در بسیاری از مناطق ، مردم هنوز منتظر نسخه فیزیکی بازی هستند زیرا به اینترنت بالا یا فن آوری های پیشرفته دسترسی ندارند. وی افزود.
در زمینه هایی که سرعت اینترنت کم است یا پهنای باند محدودی دارد و کاربران باید هزینه مصرف داده ها را بپردازند ، بسیاری از افراد منتظر نسخه فیزیکی بازی بودند.
مایک همچنین در مورد این واقعیت صحبت کرد که جذب افراد در فروشگاه ها آسان تر است ، زیرا هرکسی که سطح بتواند بازی را ببیند.