در تاریخ 2 ، 2 و 6 فوریه ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ایران ، با همکاری مرکز رشد فکری کودکان و نوجوانان ، بزرگترین رویداد بازی در کشور را ترتیب داد. این رویداد پس از پنج سال تعطیلات ، بهتر و بزرگتر از همیشه با حضور اربابان برجسته داخلی و خارجی و همچنین میهمانان خارج از کشور برگزار شد.

این جشنواره در 7 روز برگزار شد ، از جمله همه پرسی ، بسته شدن و نمایشگاه با بازیکنان و ناشران ایرانی ، سرمایه گذاران ، اعضای رسانه ، علاقه مندان به این زمینه و دانشجویان بین المللی که در ایران حضور دارند. بسته شدن این رویداد همچنین در روز دوم با آقای محمد امین حاجی هاشمی ، مدیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، معاون وزیر فرهنگ و شوراهای اسلامی و همچنین داوران بازی ها و بازیگران مشهور مانند وهید رحانی برگزار شد.

در روز اول ، جشنواره پرش غزال را با سرمایه گذاران و بازیکنان ایرانی دیدیم. امسال برای بازیکنان جوان ایرانی از سراسر کشور در بیمارستان بستری شد تا بازی خود را ارائه دهند و نقشه راه را برای آینده استودیو و پروژه های آنها در این جشنواره فراهم کنند. در حین وقوع سکوی پرش غزال ، سازندگان شورش ، سوراخی در اتاق من ، فلفل ، گوسفند ، حاکم ، یوجین ، نامگذاری ، فاتحان و شیاپیا ، بازی خود را به سرمایه گذاران و مردم و روز صعود از صخره ها و حمل و نقل و حمل و نقل و روز سرپایی و روز پایان روز و روز پایان روز و روز پایان بخشیدن روز پایان فلفل ها و حمل و نقل و روزی که تبدیل شده است. برخی از بازیکنان ایرانی نیز از ورود به بازار سهام ایران خبر داده اند. هنوز در 5 روز جشنواره ، 4 صفحه تخصصی را دیدیم.
یک پنل رسانه ای تخصصی را با شبه نظامیان در این زمینه در دهمین جشنواره بازی های رایانه ای FAJR ترتیب دهید
پس از روز اول جشنواره ، چندین کارگاه آموزشی و کنفرانس تخصصی در توسعه دهندگان برجسته ایرانی و خارجی مانند پاسکال لوبان (پاسکال لوبان) ، امین شهیدی ، علی افروگ ، سیزوسافا کیاویان ، سیواش جعفر زاده ، آدین دوکیته صالبی محم ، هسان فارس و و و وین و و و وین و و وین و و وین و وین و و وین و و وین و و و وین و و وین و وین و وین و وین و وین و و و ون و و و و ون و و و و ون و و و و و و و ون ، این کارگاه ها به روش های مختلفی از جمله طراحی ، هنر ، تکنیک و تجارت بودند. سپس همه معلمان در اتاق جلسات B2B شرکت کردند و بازیکنان و علاقه مندان از آنها سؤال کردند.
مصاحبه اختصاصی با GIMFA با Pascal Luben ، طراح سلول Splinter
روز دوم جشنواره شروع نمایشگاه بود. این نمایشگاه با مشارکت توسعه دهندگان داخلی مانند Oak Games و Concanish Studios Studios و یک توسعه دهنده خارجی از عراق و حضور رسانه های مهم در کشور برگزار شد. این جشنواره بزرگترین رویداد بازی در کشور است و همه توسعه دهندگان از حضور آنها راضی هستند. استودیوی گیلگا ترون ، آقای جعفر آل -هوسینی ، از عراق ، با بازی در سرزمین سیاه بازی کرد که از چنین بازی بزرگ بازی در ایران شگفت زده شد و گفت که چنین یک رویداد بزرگ در عراق احساس شده است. زمین سیاه با یک موتور غیر واقعی 5 برای رایانه شخصی و موبایل توسعه یافته است. تاریخچه این بازی در عراق برگزار شد ، با محوریت مبارزه با گروه تروریستی دولت اسلامی.

مصاحبه اختصاصی GIMFA با جرمن کرنیکوف ، مدیر توسعه تجارت Rustore و VK Play
روز دوم جشنواره در آقای محمد امین حاجی هاشمی ، مدیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، معاون وزیر فرهنگ و شوراها و همچنین داوران بازی های معروف و بازیگران مانند وهید رحانی شرکت کرد. نامزدهای غزل در دسته های مختلف شرکت کردند و برندگان هر گروه توسط مجسمه گزله گازالی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مصاحبه اختصاصی ICTNN با آلیت خلیق ، عضو سابق یوبی سافت و EA
برندگان در هر زمینه:
سبک کلمه و اطلاعات عمومی
Ghushchi – پخش کلمات آنلاین به دست آمده
سبک استراتژی
شورش پادشاهی ها
سبک اکشن ، اکشن ماجراجویی
مدال زولفقار – حلقه سیاه
سبک ماجراجویی
سوراخ در اتاق من
سبک پازل
زاگ: داستان اول
سبک سرگرمی
منزل
سبک
شب
بهترین تحقق فنی
شورش پادشاهی ها
بهترین تولید طراحی
شورش پادشاهی ها
بهترین دستاورد هنری و زیبایی شناسی
منزل
بهترین دستاورد موسیقی
مدال زولفقار – حلقه سیاه
بهترین دستاورد صدا و اثر صوتی
Raisali Delvari: نبرد با استعمار
بهترین دستاورد داستان و داستان
مدال زولفقار – حلقه سیاه
بهترین دستاورد فرهنگی
مدال زولفقار – حلقه سیاه
دهمین جشنواره بازی های رایانه ای FAJR مهمترین رویداد بازی در کشور بود. تبریک به برندگان غزل زارین به نمایندگی از مدیر و سردبیر و همچنین همه کارکنان GIMFA. ما همچنین آرزو می کنیم تمام بازی های کشور و تخمین عموم موفقیت و غرور.