هیدتاکا میازاکی، رئیس و کارگردان استودیو FromSoftware در مصاحبه با Eurogamer در مورد بازسازی Bloodborne و مزایای انتظار برای سخت افزار جدید صحبت کرد.
میازاکی در این باره گفت:
این [Bloodborne] این عنوانی است که برای ما به اندازه اشتیاق هوادارانمان عزیز است. من را بسیار خوشحال می کند که مردم همچنان به این بازی علاقه دارند.
اما آیا استفاده از بازسازی سخت افزار جدیدتر واقع بینانه است؟ به عنوان مثال، سونی دو نسل منتظر ماند تا نسخه بازسازی شده Demon's Souls را منتشر کند و ما شاهد یک جهش خارق العاده بودیم. میازاکی در این باره توضیح داد:
من فکر می کنم سخت افزار جدید قطعا مقداری از ارزش بازسازی ها را تعیین می کند. چیزهایی که نسل های قبلی نمی توانستند به آن برسند، راه هایی که برای بیان خلاقیت خاصی وجود نداشت، اکنون امکان پذیر است. اما به همین جا ختم نمی شود. من فکر می کنم از منظر بازیکن و مخاطب، سخت افزار مدرن به بازیکنان بیشتری اجازه می دهد تا از بازی های ویدیویی لذت ببرند. بنابراین، به عنوان یک گیمر، فکر می کنم دسترسی نیز مهم است. من فکر می کنم این نیز یک مسئله کلیدی در آوردن بازی قدیمی به پلتفرم جدید است.
در مورد Bloodborne، من به سادگی عاشق هیجان پیرامون آن هستم، زیرا عنوانی است که من و همکارانم در Framsoft خاطرات بسیار خوبی از آن داریم. وقتی صدای این هواداران هیجان زده و مشتاق را می شنوم، واقعاً هیجان زده و بسیار خوشحال می شوم.
نظرت راجع به آن چیست؟