شاخه های رستوران مک دونالد در چین منوی ویژه ای و محصولات محدود را با همکاری اسطوره سیاه ارائه می دهند: Wukong.

Black Myth: Wukong ، معروف به اولین بازی کنسول AAA در چین ، یکی از بزرگترین عناوین در صنعت بازی های ویدیویی در سالهای اخیر بوده است. مشارکت رستوران مک دونالد با IPS Populaire پدیده جدیدی نیست. این رستوران کانال تاکنون با بزرگترین نام در صنعت بازی های ویدیویی کار کرده است. نوبت چنین همکاری هایی به طور کلی محصولات ویژه ای است که در طی این رویدادها ارائه می شود. در اوایل سال جاری ، محبوبیت بالای کار پوکمون در ژاپن مک دونالد حتی یک بازار سیاه را نیز آموزش داد.
چین مک دونالد اخیراً اعلام کرد که با اسطوره سیاه کار خواهد کرد: ووکونگ به مناسبت جشن میانه میانه. به دنبال این همکاری ، چندین مقاله ویژه (از جمله همبرگر نان سیاه) در بسته بندی با الهام از این بازی اکشن نقش آفرینی ارائه می شود. این رویداد در شهرهایی مانند شانگهای ، هانگژو ، گوانگژو ، پکن ، شیمانمن ، چانگشا ، چانگشا ، چانگشا ، چانگشا و ووهان در شهرهایی مانند شانگهای ، هانگژو ، گوانگژو ، پکن ، شیانمن و ووهان برگزار می شود. بازدید کنندگان همچنین می توانند در فعالیت ها شرکت کنند و قیمت های محدودی دریافت کنند. همچنین یک بازی اسطوره سیاه وجود دارد که در 5 اکتبر منتشر می شود.


علاوه بر این ، چهار شاخه مک دونالد با موضوع سیاه من تزئین شده اند: Wukong در چهار شهر چین ، و شخصیت هایی مانند Tian Ming Ren ، Yang Jian و Zhou Baji نمایش داده می شوند. مشتریان می توانند بسته به این شخصیت ها سه کارت مختلف جمع کنند و پس از اتمام رویداد ، آنها را با یک برچسب موبایل ویژه جایگزین می کنند. لباس هایی مانند کلاه ، تی شرت و جوراب نیز با برداشت های ویژه در دسترس خواهند بود.