پس از موفقیت چشمگیر Hogwarts Legacy ، برادران وارنر. با تمرکز بر بازی بزرگ بعدی خود: Suicide Squad: Kill the Justice League ؛ کار توسعه یافته توسط Rocksteady Studios و انتظار می رود موفقیت بزرگی شود.

با بیش از شش سال توسعه ، این بازی منابع زیادی در پشت آن داشت ، از جمله تبلیغات تلویزیونی عمومی و توجه زیادی به برادران وارنر. مثل CNN اما با وجود هیجان اولیه ، این بازی با مشکلات بسیاری روبرو شد که سرانجام منجر به شکست آن شد.
بلومبرگ گزارش می دهد که مدیر عامل سابق WB Games دیوید حداد سرمایه گذاری های عظیمی را در Squad Suicide: Kill the Justice League انجام داده و متقاعد شده است که این بازی یک میلیارد دلار خواهد شد.
این بازی به نوع بازی چند نفره شات به دور از لهجه معمول Rocksteady در بازی های بازی منحصر به فرد منتقل شد. این تغییر باعث ایجاد تنش در تیم شد ، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان واجد شرایط تر برای ساخت بازی های تاریخ بودند.
با این حال ، حداد به این سؤالات توجه نکرد و از یک استراتژی خدمات زنده برای Suicide Squad خواسته بود: لیگ عدالت را بکشید. وقتی بازی سرانجام منتشر شد ، نتوانست با طرفداران ارتباط خوبی داشته باشد.
جامعه بازیکنان که قبلاً با بازی های تیراندازی آنلاین اشباع شده بود ، به بازی جدید پاسخ زیادی ندادند و بازیکنان این بازی را به دلیل گیم پلی تکراری ، عدم نوآوری و سبک روایت خصوصی Rockstadi مورد انتقاد قرار دادند.

هنگامی که این بازی نتوانست انتظارات فروش را برآورده کند ، مدیرعامل سابق برادران وارنر. شروع به سرزنش بازیکنان کرد و خاطرنشان کرد که شکست منجر به از دست دادن 5 میلیون دلار شده است.
برای جبران ناامیدی هواداران ، Rockstage به سرعت داستان بازی را با صحنه انیمیشن به پایان رساند که نشان داد اعضای مرده عدالت لیگ در واقع یک کلون بودند. این تصمیم به جای جذب هواداران ، احساسات آنها را مجروح تر و دورتر می کند.
پس از آن ، Warner Bros و Rocksteady استراتژی خود را تغییر دادند و برنامه های قبلی را برای انتشار مطالب اضافی پس از Lagch رها کردند تا روی پروژه های جدید تمرکز کنند. این گزارش ها همچنین حاکی از آن است که Rocksteady قصد دارد به ساخت بازی های منحصر به فرد بازگردد و احتمالاً سری Batman را مجدداً راه اندازی کند.