استودیو Ninja Theory اعلام کرده است که تمامی نبردهای بازی Hellblade 2 به صورت موشن کپچر انجام می شود و تنها به صورت تک به تک (1vs1) انجام خواهد شد. پس انتظار دعواهای گسترده و متعدد را نداشته باشید.
اگرچه اولین بازی Hellblade به دلیل طیف گسترده ای از ویژگی هایش، مانند به تصویر کشیدن مسائل مربوط به سلامت روان، داستان سرایی جذاب و دستاوردهای فنی چشمگیر مورد تحسین قرار گرفت، اما اولین بازی Hellblade در یک زمینه مورد انتقاد برخی قرار گرفت: مبارزه آن. به نظر می رسد Ninja Theory قصد دارد با دنباله خود یعنی Senua's Saga: Hellblade 2 پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه ایجاد کند.
مقاله اخیر در Xbox Wire جزئیات جدیدی را در مورد برخی از این بهبودها فاش کرد. قابل توجه ترین این واقعیت است که مبارزه در Hellblade 2 کاملاً مبتنی بر ضبط حرکت است. این بدان معناست که هر حرکت شخصیت اصلی کاملاً بر اساس بازی های ضبط شده بازیگران واقعی است، نه انیمیشن رایانه ای.
Dome Mathews، رئیس استودیو Ninja Theory، گفت:
اگر همه این حرکات، از جمله دویدن، صعود و مبارزه، از طریق موشن کپچر به دست می آمدند، در واقعیت مستقر می شدند و حس یکپارچگی و واقع گرایی را القا می کردند.
وی همچنین افزود:
هدف اصلی این بود که مبارزات بخشی از سفر شخصیت اصلی باشد.
علاوه بر این، تیم توسعه تصمیم گرفت که هر نبرد در بازی را روی یک دشمن متمرکز کند. مدیر کمپین Benoit Macon در مصاحبه با GamesRadar گفت:
دلیل اینکه ما نبرد تن به تن را انتخاب کردیم این است که میخواهیم بازیکن در هر مبارزه احساس کند غرق شده است.
جالب اینجاست که مکون همچنین فاش کرد که قسمت بازی تاج و تخت نبرد حرامزاده ها از همان ابتدا الهام بخش مبارزه Hellblade 2 بود. او گفت:
جان اسنو در میانه این نبرد است و به سادگی به هر چیزی که به سمت او پرتاب می شود واکنش نشان می دهد. زمانی که ما توسعه را شروع کردیم، جاه طلبی ما این بود که آن را با کنترل کامل بازیکن بر بازی بازسازی کنیم.
همچنین تایید شده است که Senua's Saga: Hellblade 2 تنها با سرعت 30 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X|S اجرا می شود، زیرا تیم سازنده می خواهد حس سینمایی بیشتری به بازی بدهد.
Senua's Saga: Hellblade 2 در تاریخ 21 می 2024 برای Xbox Series X|S و PC منتشر خواهد شد.