فراست بایت، موتور اختصاصی الکترونیک آرتز، لوگوی جدیدی دریافت کرد. به جای تنها چند اثر دست، لوگو اکنون به شکل صاف تر و مشخص تر تغییر یافته است.
Electronic Arts در توضیح خود می گوید که این موتور برای کشف، تکامل و استقرار فناوری اختصاصی برای نیازهای استودیوهای بازی خود طراحی شده است و اکنون یک پلت فرم برای نوآوری مشترک است. ناشر همچنین قول داده است که بر همکاری با تیم ها و توسعه دهندگان تاکید مجدد کند.
بخشی از توضیحات Electronic Arts به شرح زیر است:
در طول سالها، ما دست در دست تیمهای بازی الکترونیک آرتز برای درک پیشرفت آنها کار کردهایم. فناوری باید تغییراتی را که امکان انعطاف پذیری بیشتر برای نوآوری و تجربه کاربری مثبت را برای توسعه دهندگان فراهم می کند، بهتر اولویت بندی کند.
اگر الکترونیک آرتز مایل به تحکیم و تقویت تخصص تیمهایی است که از موتور فراستبایت استفاده میکنند، همچنین خاطرنشان میکند که توسعهدهندگان آزادند تا بازیهای خود را با موتور انتخابی خود توسعه دهند. به عنوان مثال، Unreal Engine برای ساخت سری Star Wars Jedi و بازی Mass Effect آتی استفاده شد.
بدون در نظر گرفتن این موضوع، الکترونیک آرتز تاکید می کند که این بر عهده آنهاست که Frostbite را به بهترین انتخاب برای بازی های خود تبدیل کنند. در مورد تغییر لوگو، گفته شد که برای تاکید بر نابودی محض آن با بتلفیلد، اولین عنوانی که از موتور استفاده کرد، شکسته شد. اکنون صحبت از شراکت هایی است که فراست بایت را از درون به بیرون متحول می کند.
اثر دست جدید ما که از لایههای متوالی و همپوشانی تشکیل شده است، نشان میدهد که چگونه تیمهای ما بر روی نقاط قوت یکدیگر بنا میکنند و با کار به تنهایی بیش از آنچه که میتوانند به انجام برسانند. هر لایه، مانند هر عنصر فناوری Frostbite، حاوی نوآوری و پایه ای است که لایه بالا را تقویت می کند و یک کل منسجم را می سازد.
انتخاب لبهها و شکلهای صافتر نشاندهنده تعهد Electronic Arts به مدیریت «لبههای خشنتر» موتور Frostbite است. دیدن بازی هایی مانند Dead Space از طریق لوگو که لایه های مختلف اثر دست بیشتر قابل مشاهده است، جالب است.
در حال حاضر، بازی Dragon Age: Dreadwolf تنها عنوان Electronic Arts است که با استفاده از موتور Frostbite ساخته شده است. مدتی پیش تایید شد که جزئیات جدیدی از این بازی در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.