Kill the Justice League پرتاب ضعیفی داشت.
وضعیت استودیو برادران وارنر کشف در سه ماهه اول سال جاری به دلیل عملکرد ضعیف Suicide Squad: Kill the Justice League چندان مطلوب نیست. سرپرست سریال برادران وارنر نیز به این مشکل اشاره کرد. این بازی همچنین به عنوان عامل اصلی پشت عملکرد مالی ناامید کننده ذکر شده است.
دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر. دیسکاوری، طی یک جلسه توجیهی مالی اشاره کرد که بخش استودیو، که شامل برادران وارنر است. پیکچرز، دی سی، برادران وارنر. گروه تلویزیونی، برادران وارنر. گیمز و نیو لاین سینما شاهد کاهش درآمد خود بود. مواجه شد
Zaslav این را به راه اندازی موفقیت آمیز میراث هاگوارتز در مقایسه با راه اندازی ضعیف Suicide Squad نسبت می دهد. وی تاکید کرد:
مجوزهای ساختگی برادران وارنر. اکتشافات، مانند هری پاتر، ارباب حلقهها، سوپرمن و بسیاری از بخشهای دنیای DC بهشدت مورد استفاده قرار نمیگیرند. ما سخت کار می کنیم تا این مشکل را حل کنیم. اینها یک مزیت کلیدی برای ما هستند. ما شخصیت ها و داستان هایی داریم که مردم در سراسر جهان و به همه زبان ها آن ها را دوست دارند. متاسفانه عملکرد عالی Hogwarts Legacy و انتشار ضعیف Suicide Squad در سه ماهه اول وضعیت مالی استودیو و به خصوص دپارتمان بازی ها را در شرایط سختی قرار داد.
این اظهارات یک بار دیگر توسط مدیر مالی گروه، گونار ویدنفلز تایید شد. به گفته وی، تفاوت در وضعیت عرضه دو بازی در نهایت 200 میلیون دلار بر EBIDTA (سود، مالیات و استهلاک پیش از انتشار) در سه ماهه اول تأثیر داشته است. او همچنین اشاره کرد که فروش بازی Suicide Squad مطابق با پیش بینی های شرکت نبوده است.
بازی کلیدی ما در سال 2024، Suicide Squad، از زمان عرضهاش در اوایل این سهماهه، انتظارات را کمتر از قبل کرده است.
این بازی کسب و کار آنها را نسبت به سال گذشته در مسیر سختی قرار داد. Suicide Squad جدیدترین ساخته استودیو پشت سری Batman Arkham بود. در زمان معرفی تقریباً مورد استقبال قرار گرفت، اما به مرور زمان به دلیل چرخه توسعه طولانی، پیشنمایشهای ضعیف و انتقاد از بخش سرویسمحور آن، مورد توجه قرار نگرفت.
امتیاز 60 (نسخه های کنسولی) و 63 (PC) برای این بازی در صفحه متاکریتیک ثبت شده است. علاوه بر این، در زمان راه اندازی، بازیکنان با مشکلات سرور مختلفی مواجه بودند.