طبق شایعه ای که توسط منبع نزدیک به یوبی سافت منتشر شده است، این شرکت بین 650 تا 850 میلیون دلار برای توسعه Skull and Bones هزینه کرده است.
به گفته یکی از یوتیوبری ها به نام Endymion و منابع نزدیک به یوبی سافت مرتبط با او، دلیل اصلی ورشکستگی یوبی سافت، بازی Star Wars Outlaw نیست، بلکه عنوان Skull and Bones با هزینه تولید 650 تا 850 میلیون دلار است.
اندیمیون گفت:
به گفته منابع من، چندین نسخه مختلف از این بازی تولید و لغو شده است که هر کدام با دیگری بسیار متفاوت است. در واقع، بودجه اختصاص داده شده به مدت 10 سال برای توسعه همه نمونههای اولیه و محصول نهایی چیزی بیش از 650 میلیون دلار و کمی کمتر از 850 میلیون دلار برآورد شده است.
او در ادامه نظر خود را در مورد دلیل اصلی مشکلات مالی یوبی سافت به اشتراک گذاشت:
در واقع فاجعه مالی ناشی از Skull and Bones را دلیل اصلی مشکلات مالی و خطر ورشکستگی یوبی سافت می دانند. آنها مبلغ باورنکردنی برای توسعه این بازی خرج کردند و در نهایت آنطور که انتظار داشتند موفقیت آمیز نبود.
Skull and Bones در 22 آگوست (1 شهریور) منتشر شد و پس از انتشار با استقبال ضعیفی روبرو شد، به طوری که نتوانست به بیش از 2615 بازیکن همزمان در Steam در بالاترین رکورد خود دست یابد. از آن زمان، این عنوان با سقوط آزاد قابل پیش بینی به اوج محبوبیت 412 بازیکن همزمان در 24 ساعت گذشته رسیده است.
تخمین زده می شود که Skull and Bones تنها بین 20000 تا 30000 نسخه فروخته شده است. برای مقایسه، بدانید که عنوان Concord که حتی توسط استودیوی سازنده آن، Firewalk، یک شکست تجاری تلقی می شد، توانست تقریباً به همان رقم فروش بین 20 تا 25000 نسخه دست یابد.