سازندگان The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دلایل خود را برای انتخاب دنیای نسخه اول برای این دنباله توضیح داده اند.
اگر از طرفداران سری نینتندو The Legend of Zelda هستید، به خوبی می دانید که دنباله ها در این مجموعه رایج نیستند. با این حال، ساخت دنباله ای که اتفاقات خود را برای بازیکنان در همان دنیای نسخه اول بازگو کند، موردی نادر محسوب می شود. با این حال، با توسعه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، نینتندو قصد دارد داستان جدیدی را در همان دنیای Hyrule به عنوان نسخه ۲۰۱۷ Breath of the Wild معرفی کند.
به گفته تیم سازنده، استفاده از همین دنیا و افزودن المان های جدید گیم پلی یک چشم انداز مهم در توسعه Tears of the Kingdom بود. اخیرا، ایجی آئونوما، تهیهکننده سریال The Legend of Zelda در مصاحبهای توضیح داد که پس از انتشار Breath of the Wild، تیم سازنده دنبالهای مستقیم برای تحقق ایدههای جدید خود در مورد نحوه محیطسازی در آثار گیمپلی در نظر گرفتهاند.
این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که آیا تیم سازنده تا به حال به فکر ساخت این بازی در دنیایی کاملا جدید افتاده است؟
نه واقعاً اگرچه نسخه قبلی، The Legend of Zelda: Breath of the Wild، پایان خاص خود را داشت، ما شروع به ارائه ایدههای جدیدی کردیم که میخواستیم در دنیای توسعهیافته Hyrule محقق کنیم. بنابراین هدف ما از انجام این سکانس تغییر نکرده است.
Hidemaro Fujibayashi، کارگردان Breath of the Wild و Tears of the Kingdom در ادامه توضیح داد که از ابتدای توسعه نسخه اول، ساخت دنباله ای با همان جهان در برنامه تیم سازنده بوده است.
وی در این خصوص افزود:
دقیقاً مانند جایی که شما کاملاً از زیر و بم آن آگاه هستید، ما می دانیم که همه چیز در دنیای Hyrule بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کجاست و به همین دلیل فکر کردیم که ممکن است مکانیک های جدید بازی را برای توسعه معرفی کنیم. همچنین به دلیل آشنایی کامل ما با این جهان است که در برنامه ریزی اولیه خود مشخص کردیم که مکان داستان دنباله تغییر نخواهد کرد و یکی از پایه های مفهومی مهم Tears of the Kingdom خواهد بود. حتی زمانی که با تیم صحبت کردم، هیچ اعتراضی وجود نداشت و از آن به بعد همه با این ایده موافق بودیم.
در ادامه، Satoru Takizawa، مدیر هنری Tears of the Kingdom، در مورد مسائل تیم سازنده در ایجاد تعادل در تغییرات دنیای بازی صحبت می کند تا برای بازیکنان چندان آشنا نباشد و تغییرات به گونه ای اعمال نشود که تغییر کند. ساختار بنیادی آن ، صحبت. به گفته این کارگردان، حل این مشکل بسیار دشوارتر از ایجاد چیزی کاملا جدید بود.
تکیزاوا در این خصوص خاطرنشان کرد:
من به شدت احساس می کردم که پیاده سازی مکانیک های جدید در همان دنیای نسخه قبلی در واقع سخت تر از توسعه یک بازی جدید است. بنابراین برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید دنیای دنباله را از همان محتوایی که قبلا طراحی کرده بودیم، توسعه میدادیم و سپس لایه جدیدی از شگفتیها را اضافه میکردیم که از منظری متفاوت طراحی شده بودند. ما مجبور بودیم این کار را بدون خراب کردن دنیای آشنای Breath of the Wild انجام دهیم. در حالی که از دیدگاه تیم توسعه، ارائه ایده های منحصر به فرد برای ایجاد شگفتی های جدید در این جهان مطمئناً سرگرم کننده به نظر می رسید، قطعاً یک روند توسعه دشوار برای ما بود.
بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است در تاریخ 22 می 1402 (12 می 2023) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. بازیکنانی که این عنوان را پیش خرید کرده اند، می توانند آن را از قبل بارگذاری کنند.