اخیراً یک توسعه دهنده سابق استودیوی Bioware در مورد دلایل عدم موفقیت اخیر استودیو صحبت کرده است. او EA را به عنوان مقصر اصلی مقصر دانست.

Bioware ، که هنوز هم به دلیل عناوین حیرت انگیز و روایی شناخته شده است ، پس از عملکرد ضعیف اثر توده ای با مشکلات بسیاری روبرو شده است: آندرومدا ، سرویس سرود شکست خورده و عصر اژدها: The Veilguard. به تازگی ، مارک دارا ، عضو سابق Bioware ، در مصاحبه ای با MrmattyPlays گفت که این استودیو به دلیل تمرکز بر روی چندین پروژه جداگانه به طور موازی شکست خورده است.

او مقصر اصلی مشکلات Biooware را صدا می کند و می گوید که این شرکت باعث شده استیو در توسعه عنوانی مانند Dragon Age: The Veilguard شکست بخورد ، و اگر Bioware به طور جداگانه روی هر بازی متمرکز شده است ، خیلی بهتر عمل می کرد.
دارا در بخشی از مصاحبه می گوید:
ما همزمان چندین عنوان ایجاد کرده ایم. اگر به تاس نگاه کنید ، آنها فقط یک پروژه را در یک زمان خاص حرکت می دهند ، و این تصمیم واقعاً خوب کار می کند. هنگامی که شما همزمان دو ، سه یا پنج پروژه را توسعه می دهید ، باید منابع انسانی خوبی داشته باشید. اما آنچه برای ما اتفاق افتاد ، از دست دادن استعدادها و منابع انسانی بود. این تصمیمات برای تیم کوچک ما به یک فاجعه تبدیل شده است و کیسی هادسون سرانجام پس از خستگی استودیو ، آن را ترک کرد.

وی با توضیح اینکه تیم Bioware مجبور شده است کیفیت بازی هایی مانند Dragon Age را کاهش دهد: The Veilguard و سرود و ادامه راه حل های سریع و ناقص ، زیرا EA موضوعات اولویت بیشتری را اعطا کرده بود. به عنوان مثال ، Mass Effect: آندرومدا منابع و اولویت های بیشتری با EA داشت ، اما این عنوان به عنوان Dragon Age: The Veilguard نبود. این عدم تعادل در تخصیص منابع باعث ناکامی های زیادی در Bioware شد.