بخش بازی مایکروسافت ، فیل اسپنسر ، در طول پادکست جدید Xboxra اعلام کرد که آنها اکنون در رویدادهای رسمی Xbox از آرم PlayStation و Nintendo استفاده می کنند.

اسپنسر گفت که او می خواست با مشتریان در محلی که می توانند بازی را خریداری کنند ، شفاف باشد.
من می خواهم بر روی سیستم عامل های منتشر شده صادق و شفاف باشم. ما سال گذشته در مورد این کار (با استفاده از آرم PlayStation Nintendo) سال گذشته بحث کردیم ، اما ما نتوانستیم منابع لازم را ارائه دهیم ، بنابراین معرفی برخی از بازی ها و دیگران کمی عجیب بود.
من فقط می خواهم با مردم صادق باشم. اگر می خواهیم یک بازی برای نینتندو منتشر کنیم ، باید اعلام کنیم. پلی استیشن و بخار به همین روش. بازیکنان باید از پنجره مغازه ای که می توانند بازی های ما را خریداری کنند آگاه باشند. من می خواهم تجربه کنم که با تجربه بازی های ما و هر آنچه ارائه می دهیم در انجمن Xbox باشم.
و البته ، همه صفحات و سیستم عامل ها یکسان نیستند. در برخی از سیستم عامل های بسته ، ما نمی توانیم کارهای خاصی را که در سیستم عامل های رایگان موجود است انجام دهیم. به عنوان مثال ابر. اما بازی ها باید هدف اصلی ما باشند و استراتژی فعلی ما به ما امکان می دهد بازی های مهم تری داشته باشیم و از سیستم عامل ها و خدمات خود به طور همزمان پشتیبانی کنیم.
من می دانم که همه این کار را نمی کنند ، اما فکر می کنم بازی ها باید متمرکز شوند و در پیش زمینه باشند. این ممکن است به دلیل تجربه من در صنعت باشد. من کار خود را با انجام بازی شروع کردم و اکنون با آنچه انجام می دهیم ، بازی ها قدرتمندتر می شوند. بنابراین بله ، من سعی می کنم با مردم واضح و صادق باشم.
مایکروسافت قصد دارد در سال ششم چندین استودیو را برای پلی استیشن 2 منتشر کند و طبق شایعات مربوط به نینتندو سوئیچ. تعداد این بازی ها به حدی بزرگ بود که مایکروسافت در حال حاضر بازی های بیشتری برای پلی استیشن 2 در سال 2 نسبت به سونی منتشر می شود.