مین لی ، یکی از دو سازنده اصلی بازی افسانه ای Cantreic Strike ، عملکرد Volo را در توسعه Volter-Strike 2 تبریک گفت و معتقد است که این شرکت با نگه داشتن قلب گیم پلی یک بازی درخشان ایجاد کرده است. او ضمن ارائه بازی جدید خود با عنوان Alpha Response ، در مورد Touch of the Gameskam صحبت کرد.

در طول رویداد Gameskam 5 ، مین لی ، که در اواخر دهه 1980 ، با دوستش کلیف ماد نتوانست برای یک مسابقه نیمه عمر اعتصاب کند ، در مصاحبه ای شرکت کرد تا در مورد پروژه جدید خود ، یک تیرانداز تاکتیکی به نام آلفا پاسخ صحبت کند. با این حال ، در پایان مکالمه ، او این فرصت را داشت که دیدگاه خود را در مورد میراث پایدار و نسخه جدید خود ، CS2 از او بخواهد.
لی با ابراز رضایت کامل خود از مسیری که ولوو برای این مجموعه ترسیم کرده است ، گفت:
من واقعاً از کاری که Volo قادر به انجام آن با Cant Strike بود ، خوشحالم. همانطور که در سخنرانی خود گفتم ، وقتی پروژه را شروع کردم ، هیچ کس تصور نمی کرد که این بازی دوام داشته باشد. وقتی چنین بازی را انجام می دهید ، فکر می کنید بعد از چند سال ناپدید می شود. اما ولوو در حفظ و محافظت از پایه های اصلی اعتصاب کانتینر فوق العاده بود.
البته دلیل اصلی حضور آن در طول این رویداد ، معرفی پاسخ جدید بازی آلفا آن بود که توسط بازی های مستقل و تیم های کوچک آن ، نسبت Ultimo ساخته شده است. این بازی در حال حاضر در مرحله دسترسی اولیه بر روی پلتفرم Steam قرار دارد و بازیکنان کنجکاو می توانند آن را تجربه کنند. به گفته لی ، نظرات بازیکنان نقش اساسی در توسعه و مدیریت بازی داشته اند و تولید کننده قصد دارد نسخه کامل (1.2) را در وسط همان (تابستان 1) منتشر کند.
یکی از نکات جالب فنی پاسخ آلفا ، توسعه آن با موتور بازی Anriel Engin 2 به جای نسخه جدیدتر ، Anriel Engin 2 است. لی دلیل این انتخاب را به عنوان یک زمان و محدودیت های مالی ذکر کرد:
این آسان نیست زیرا ما یک تیم بسیار کوچک داریم. انجام یک تبدیل کامل و عملی به آنریل می توانست چهار یا پنج ماه دیر به ما برسد. ما فکر کردیم که ترجیح می دهیم این زمان را بهتر بگذرانیم.
