Battlefield 2042 در ماه های اخیر پیشرفت کرده است، اما هنوز به سطح بهترین بازی های این سری نرسیده است. به تازگی یکی از دلایل ضعف این بازی مشخص شده است.
دلایل اصلی این واکنش عدم تخریب پویا، تغییر در سیستم طبقاتی و تاکید بر عناصر تیراندازی قهرمان محور بود. اخیراً یکی از دلایل احتمالی این انحراف از مسیر اصلی شناسایی شده است. در طول توسعه، DICE تقریباً 60 تا 100 سازنده محتوا را برای مشاوره در مورد بازی استخدام کرد. اما گفته می شود که او به هیچ یک از آنها توجه نکرده است.
سازندگان محتوا معمولاً به عنوان صدای جامعه بازی عمل می کنند و به انتقال پیام به توسعه دهندگان کمک می کنند. پخشکننده محبوب Shroud در یک پخش زنده توییچ فاش کرد که DICE حتی به یک کلمه از سازندگان محتوا گوش نداده است. او به یاد می آورد که DICE چگونه با تیمی متشکل از 60 تا 100 سازنده محتوا در طول توسعه کار کرد. آنها مشاوره های زیادی انجام دادند. اما Shroud در نهایت از عدم تأثیر آنها بر محصول نهایی ناامید شد. کفن گفت:
آنها به آنچه ما گفتیم گوش نکردند. حتی یک کلمه!
اگرچه Shroud نام خاصی را ذکر نکرده است، اما جامعه بزرگی از تولیدکنندگان محتوا در اطراف Battlefield وجود دارد. نام هایی مانند JackFrags و LevelCapGaming به ذهن می رسد. بنابراین تعجب آور نخواهد بود اگر آنها در نوعی مشاوره شرکت کنند. Shroud سپس این سوال را مطرح کرد که چرا DICE سازندگان محتوا را در صورتی که قصد اجرای بازخورد ندارند، استخدام کرده است. وی تاکید کرد که تولیدکنندگان محتوا امرار معاش می کنند. بنابراین کلمات آنها باید وزن بیشتری داشته باشد. به طور کلی، پخش کننده از وضعیت مورد نظر کاملاً ناامید به نظر می رسید.