چند ساعت پیش ، برخی از منابع از اخراج بیش از 5 کارمند توسعه دهنده بازی Mindseye Build در Rocket Boy خبر داده بودند. اکنون توسعه دهنده آن را در مصاحبه با GamesIndustry.biz چند دقیقه پیش تأیید کرده است.

در بیانیه ای که به وب سایت GamesIndustry.Biz ارسال شده است ، ساخت یک استودیو Rocket Boy تأیید کرد که باعث ایجاد تغییرات داخلی شده است که می تواند منجر به تنظیم مواد غذایی شود. این اعلامیه ، ضمن پشیمانی از تصمیم ، تأکید بر تعهد شرکت به شفافیت و احترام به کارمندان:
ما می توانیم تأیید کنیم که ما مجبور شدیم این تصمیم دردناک را بگیریم تا به تیم ما اطلاع دهد که تغییرات داخلی خاصی برای ساخت موشک دارد.
اگرچه ما سعی می کنیم تا حد ممکن نقش های جدید را برای افراد مبتلا به این تغییرات تعیین کنیم ، اما متأسفانه فرایندی از مشاوره رسمی را شروع می کنیم که می تواند منجر به تنظیم قدرت شود. این تصمیم به سادگی اتخاذ نشده است و ما متعهد هستیم که این روند را با شفافیت ، عدالت و احترام به همه کارمندان انجام دهیم.
تأمین Mindseye نقطه عطف مهمی برای ساخت موشک بود ، اما می دانیم که ما هنوز کارهای زیادی برای توسعه جامعه بازیکنان خود در سالهای آینده داریم. چالش هایی که ما با آن روبرو شده ایم ، ما را با شدت بیشتری ایجاد کرده است ، و اگرچه ما از تصمیم امروز بسیار پشیمان هستیم و از تیم فوق العاده خود تشکر می کنیم ، این تغییر به ما امکان می دهد تا روی عرضه به روزرسانی های مداوم و بهینه سازی عملکرد برای Mindseye و در عین حال تمرکز کنیم.
Mindseye در نحوه مدیریت استودیو ، مشکلات فنی بازی ، محتوای غیر جذاب و بسیاری از اشکالات آن شرکت داشت. شما می توانید انتقادات اختصاصی GIMFA را در مورد این بازی بخوانید که از طریق آدرس زیر به بدترین بازی امسال لقب گرفته است.