به تازگی ، یکی از بنیانگذاران استودیوهای تعاملی جدید Blood ، ضمن تحسین بازی Baldur’s Gate 3 ، به درک عالی بازیکنان بازی سطح بالا و نحوه دستیابی به آمار فروش بالا اشاره کرد.

پس از انتشار Baldur’s Gate 3 در 5 سال ، صنعت بازی های ویدیویی تکامل یافته است و این اقتباس خاص از Dungeons & Dragons قادر به تغییر چشم انداز بود. دیو اوشاری ، بنیانگذار New Blood Interactive Studios ، گفت: دروازه 3 بالدور تغییرات اساسی در صنعت ایجاد کرده است.
وی در بخش جدید خسارت چهار پادکست گفت.
استودیوهای لاریان ثابت کرده اند که افراد احمق نیستند ، آنها نمی خواهند بازی های ساده نقش بازی را ببینند. ناشران می توانند 2 میلیون نسخه برای ماه ها بفروشند تا یک بازی CRPG با سطح بالا تهیه کنند. من فکر می کنم این بدان معنی است که ما نیز می توانیم این کار را انجام دهیم ، و مایکروسافت باید در ستون های ابدیت 3 سرمایه گذاری کند.
ظاهراً نسخه جدیدی از سری ستون های ابدیت می تواند جانشین معنوی خوبی در دروازه بالدور باشد و او این فرصت را خواهد داشت که تأثیر استودیوهای لاریس را در دنیای بازی های ویدیویی ببیند. در اوایل سال 2 ، جاش ساوییر ، مدیر سری ستون های ابدیت ، گفت که فروش ستون های ابدیت 2 (منتشر شده در 1) بسیار ضعیف و ناامید کننده بود.
اکنون ، ما به احتمال زیاد با موفقیت Baldur’s Gate 3 موفق خواهیم شد ، که بسیار شبیه به محتوا و تاریخ ستون های ابدیت است ، بازیکنان برای تجربه بازی CRPG هیجان انگیز تر هستند. در نتیجه ، انتشار نسخه جدیدی از ستون های ابدیت در سال 2 عملکرد مالی بسیار بهتری نسبت به ده سال پیش خواهد داشت. با این حال ، جاش ساوییر در مصاحبه ای در سال 2 گفت:
مردم در مورد آن صحبت می کنند (ستون 3) زیرا BG3 بسیار موفق بود ، اما ما دیگر با این بخش از جامعه بازیکنان (CRPG) ارتباط محکمی نداریم.