براساس استودیوی Redmption Road Games ، آزادی Kingmakers برای یک دوره غیرقابل تحمل به تعویق افتاد.

به گفته تولید کنندگان ، این عنوان بسیار جاه طلب است و تیم توسعه قصد ندارد هیچ یک از ویژگی های برنامه ریزی شده را به سادگی از بین ببرد.
در بخشی از اعلامیه استودیو ، گفت:
هدف ما از ابتدا ایجاد تجربه ای است که شبیه به بازار ، مقیاس ، میدان و تعامل نیست.
توسعه دهنده همچنین اعلام کرده است که از حداکثر موتور غیر واقعی برای رسیدن به نرخ 2 تصویر در ثانیه در رایانه های شخصی در هافبک و بدون نیاز به استفاده از فریم های مصنوعی استفاده می کند.
در حال حاضر ، ده ها هزار سرباز از هوش مصنوعی و سطح عناوین تیراندازی AAA سوم AAA وجود دارد. حتی وقتی از میدان نبرد خارج می شوید ، درگیری ها همچنان واقعی هستند و هیچ چیز انجام نمی شود.
تولید کنندگان نمونه هایی از سطح بالای تعامل در بازی را ارائه داده اند. از جمله کارخانه های چوبی که می توانند به یک میدان نبرد یا درختان شکسته تبدیل شوند که هر سرباز را در راه خود می کشند.
بازیکنان همچنین آزادی کاملی برای کشف کارت بزرگ هر سرور به صورت جداگانه یا با ارتش شخصی تشکیل شده از هزاران سرباز دارند.
در بخشی از توضیحات تیم توسعه:
هدف ما از ابتدا ارائه یک تجربه کامل با پشتیبانی از حالت چند نفره به چهار نفر بوده است و اکنون ما آن را تکمیل کرده ایم. ما فقط برای صیقل دادن محتوای بازی به زمان کمی بیشتر نیاز داریم تا بتوانیم آن را تأمین کنیم.
در حالی که برخی از کاربران Steam بازی را با روز قبل مقایسه می کنند ، استودیوی جاده جاده قول داده است به زودی یک گیم پلی 5 دقیقه ای منتشر کند. این نمایش شامل یک نمای کلی از همه بخش های توسعه یافته خواهد بود. به گفته سازنده ، اطلاعات بیشتر و امکان اعلام دوره انتشار جدید در هفته های آینده منتشر می شود
Kingmakers ، که سال گذشته معرفی شد ، ترکیبی منحصر به فرد از نوع شلیک سوم و استراتژی همزمان است. در این عنوان ، بازیکنان در وسط قرون وسطی قرار دارند و با سلاح های مدرن می جنگند.