Ghost of Yōtei کاملاً برای PS5 طراحی شده است ، از ظرفیت های DualSense بهره مند می شود و هزینه های بسیار سریع نیز خواهد داشت.

اگرچه Ghost of Tsushima حتی پس از انتشار PS5 همیشه یک بازی تماشایی است ، اما Ghost of Yōtei به سطح کاملاً جدیدی رسیده است. در مصاحبه ای با سایت VGC ، فاکس فاش کرد که بقیه بازی “ساخته شده برای PS5” و علاوه بر پشتیبانی از کنترلر DualSense “بار بسیار سریع” خواهند داشت. او گفت.
کنسول PS5 قطعاً تجهیزات باورنکردنی است ، اما بیایید واقع بینانه باشیم. این کنترلر نیز عالی است. من عاشق نظرات لمسی او هستم. من عاشق سبک لمسی هستم. Ghost of Yōtei از پایه برای استفاده از PS5 طراحی شده است ، بارگیری بسیار سریع دارد و می تواند از بهترین روش ممکن از کنترلر DualSense استفاده کند.
از آنجا که زمان بارگذاری شبح Tsushima خیلی سریع بود ، اکنون این سؤال پیش می آید که چگونه Yōtei می خواهد فراتر رود. اما به نظر می رسد که مواد و ظرفیت های این کنسول در سطحی قرار دارند که روباه صریحاً نشان می دهد که ساخت یک مجموعه امکان پذیر نبود. وی افزود:
ما با تجربه ساختن ارواح Tsushima از طریق هدف این کنترلر که در مورد این کنترلر وجود دارد ، درسهای زیادی آموخته ایم که هیچ موقعیت دیگری را نمی پذیریم. این یک مزیت اساسی برای هماهنگی Yōtei ها تا حد امکان با PS5 و تبدیل کردن آن از طریق این کنترلر که دوست دارم ، به ما داد. بدون ظرفیت PS5 ، ما نتوانستیم این بازی را بسازیم و خوشحالیم که یک بازی اختصاص داده شده به این کنترلر را طراحی کنیم.
Ghost of Yōtei در اول اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 منتشر می شود و از PS5 Pro در زمان انتشار پشتیبانی می کند (اگرچه هیچ اطلاعات دیگری منتشر نشده است). Sucker Punch Studio تأیید کرده است که تجربه کلی بازی شبیه به Tsushima خواهد بود ، اگرچه به سبک بازی شما بستگی دارد. با این حال ، هر چه داستان اتفاق می افتد ، جین ساکای برنگشت.

