جرمی برایانت ، در مصاحبه جدید ، انیماتور سابق بتسدا ، گفت که گیم پلی مهمترین جنبه Elder Scrolls 6 خواهد بود و سازندگان باید این عنصر را اولویت بندی کنند.

جرمی برایانت در مصاحبه با پادکست Kiwi Talkz گفت
برای من ، گیم پلی مهمترین قسمت بازی است. Skyrim ، که من خودم روی آن کار کردم ، هنوز از نظر بصری خوب است ، اما مطمئناً به اندازه بازی های جدید واقع بینانه نیست. با این حال ، به دلیل سیستم های جامد آن ، ما همچنان به آن بازی می کنیم. این ممکن است یک بازی 5 ٪ واقع بینانه باشد ، اما اگر جذاب نباشد ، من تمایلی به تجربه آن ندارم.
جرمی برایانت ، اگرچه گیم پلی مهمترین جنبه هر بازی است ، اما هیچ اطلاعات داخلی در مورد بازی پیمایش بزرگتر بعدی ندارد. او می گوید:
من هیچ اطلاعاتی در مورد این عنوان ندارم ، و من هرگز درگیر پروژه Elder Scrolls 6 نبودم. همه چیز برای من کاملاً مبهم است.
من نسبت به Elder Scrolls 6 خوش بین هستم و فکر می کنم می تواند موفق شود. من از Fallout 4 خیلی راضی نبودم و استارفیلد به نظر جذاب نبود ، بنابراین می ترسیدم که بتسدا دیگر جادوی قدیمی را نداشته باشد و ظرافت این بازی ها را از دست ندهد. اما این تنها زمان برای روشن کردن این موضوع است.