سه هفته از زمانی که مارکوس لهتو، خالق Halo و کارگردان سابق Battlefield، EA را ترک کرد، می گذرد.

لهتو تصمیم گرفت افکار صادقانه خود را در مورد جدایی خود از استودیوی توسعه Battlefield که یک روز پس از جدایی او تعطیل شد، به اشتراک بگذارد و مطمئناً آنها مثبت نیستند:
من در اینجا چیز زیادی نمی گویم. زیرا من هیچ چیز مثبتی در مورد EA، جدایی اخیرم و این واقعیت که بسیاری از افراد، از جمله تیم من، به دلیل اخراج های گسترده رنج می برند، ندارم.
این احتمالاً تمام چیزی است که او می تواند بدون ایجاد مشکل قانونی بگوید. اما این به تنهایی برای تایید اینکه EA مانند بسیاری از شرکت های غول پیکر دیگر بهترین مکان برای کار نیست کافی است.
منبع: Gamereactor انگلستان
