مدیرعامل Bloober Team از احتمال خرید این توسعه دهنده توسط شرکت های دیگری خبر داده است که قصد دارند در آینده مستقل بمانند.
با توجه به رویکرد فعلی شرکت های بزرگ در صنعت بازی، هر استودیوی توسعه یا انتشار کوچکی را می توان به عنوان گزینه خرید احتمالی در نظر گرفت. اگرچه بسیاری از این استودیوها به دنبال حمایت مالی و سرمایه از شرکت های بزرگ هستند و بخشی از مجموعه آنها می شوند، به نظر می رسد برخی دیگر چنین هدفی ندارند. در این زمینه، Piotr Babieno، مدیر عامل Blubber Team که بیشتر به خاطر توسعه بازی های ترسناک در سال های اخیر شناخته شده است، در مصاحبه ای جدید با IGN اعلام کرد که می خواهد استقلال استودیو خود را حفظ کند.
بابینو در پاسخ به سوال مصاحبه کننده مبنی بر احتمال خرید Blubber Team توسط شرکت های دیگر، گفت: این استودیو تمایل دارد به فعالیت مستقل خود در آینده ادامه دهد و این چیزی است که احتمالاً توسط شرکت های بزرگ تهدید خواهد شد. بنابراین استقلال ماندن یکی از اهداف اصلی و سخت بیکن این تیم در آینده است.
بابینو در ادامه توضیح داد:
اگر روزی ما توسط یک شرکت مادر خریداری شدیم، شاید این خریدار یک روز تصمیم بگیرد که ما را در توسعه پروژه دیگری قرار دهد و من این را نمی خواهم. فکر می کنم افرادی که از استودیوهای بزرگ در لهستان و سایر کشورهای خارجی به ما پیوستند، به این دلیل آمدند که می خواستند بخشی از فرآیندهای خلاقانه ما باشند. هدف من استقلال ماندن است. ما اخیراً گزینه های استراتژیک خود را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم به عنوان یک استودیو مستقل ادامه دهیم.
اگرچه تیم Blubber به عنوان یک توسعه دهنده مستقل کار می کند، Tencent حدود 22٪ از سهام استودیو را به قیمت 19.5 میلیون دلار در اکتبر 2021 از طریق شرکت تابعه خود، Serene Century Limited خریداری کرد که بزرگترین سهامدار خارجی آن شد.
استودیو Blubber Team در حال حاضر در حال همکاری با کونامی بر روی بازسازی Silent Hill 2 است، همچنین این استودیو در حال توسعه بازی ترسناک Layers of Fear است و همزمان سه پروژه اعلام نشده با همکاری ناشران بزرگی مانند Rogue Games در حال توسعه است. ، بخش خصوصی و رسم فاصله. .