این اولین بار نیست که Behavior Interactive Studio نیروی کار خود را تعدیل می کند. پیش از این، در ماه ژانویه، استودیو نزدیک به 45 شغل خود را اخراج کرد.
توسعه دهنده Dead by Deadlight با دور دیگری از اخراج مواجه می شود. این شرکت قبلاً 45 موقعیت را در ژانویه اصلاح کرده بود. در جریان موج جدید اخراج، 95 شغل تحت تاثیر قرار گرفت و بیش از 70 کارگر مرتبط با دفتر مونترال اخراج شدند.
با تکیه بر همکاری های قبلی و موفقیت Dead by Deadlight، Behavior Interactive Studio قصد دارد هویت خود را حفظ و تقویت کند. این شرکت اعلام کرد که رقابت شدید در صنعت بازی های ویدیویی دلیل اخراج ها بوده است. متن کامل بیانیه را در زیر بخوانید:
Behavior Interactive Studio برای ساده کردن عملیات و تمرکز بر نقاط قوت سازماندهی مجدد خواهد شد. این به معنای ساده سازی زمینه هایی مانند توسعه محصول، تولید و بازاریابی است. متأسفانه، این تغییر ساختاری منجر به اخراج حداکثر 95 کارمند می شود که 70 نفر از آنها در دفتر مونترال کار می کردند. همکاری هر یک از این افراد برای ما ارزشمند بوده است و در مسیر یافتن شغل بعدی خود کاملاً مورد حمایت این استودیو قرار خواهند گرفت.
رمی راسین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، قدردانی عمیق خود را از کارکنان متاثر از اخراج ابراز کرد. او ادامه داد:
برای اجرای تغییرات ساختاری و استراتژیک مجبور شدیم تصمیمات بسیار سختی بگیریم. اما ما معتقدیم که همه این موارد برای رونق بلندمدت Behavior Interactive ضروری هستند. همانطور که مرحله بعدی رشد خود را آغاز می کنیم، متعهد به حفظ بالاترین استانداردها در زمینه ارائه محصول و فرهنگ داخلی شرکت خواهیم بود.
علیرغم تغییرات اخیر استودیو، به نظر نمی رسد که گسترش دنیای Dead by Daylight مشکلی نداشته باشد. این شرکت با استودیوهایی مانند Supermassive Games (توسعهدهنده The Casting of Frank Stone) و Midwinter Entertainment (توسعهدهنده Project T) همکاری کرده است تا تجربیات ترسناک جدیدی را به دنیای Dead by Daylight بیاورد.