اگرچه Duskbloods یکی از بهترین عناوین در Darct Nintendo است ، امیدواریم که این بازی تنها شغلی نیست که استودیوی پنیر سال آینده منتشر خواهد کرد.

Duskbloods یک پنیر جدید از پنیر است که به طور انحصاری برای Nintendo Switch 2 منتشر می شود. این عنوان یک تجربه چند نفره خواهد بود که به اشتراک آنلاین نینتندو نیاز دارد. اگرچه بدون شک Duskbloods یک بازی عالی از این توسعه دهنده مشهور است ، اما ما فکر نمی کنیم که فقط از سال آینده از FromSoftware باشد. اطلاعات زیادی در مورد Duskbloods منتشر نشده است ، اما می دانیم که این بازی تا سال 5 منتشر نمی شود. علاوه بر این ، با توجه به انحصار آن ، ما احتمالاً یکی از دو بازی بزرگ تحت توسعه استودیو در استودیو هستیم ، زیرا نادیده گرفتن سایر کنسول هایی که از جامعه بزرگی از بازیکنان استودیوی وفادار استقبال می کنند ، معقول نیست.
اگرچه Duskbloods اولین عنوان چند رسمی نیست ، اما احتمالاً مهمترین آن است. ساختن این بازی یک تغییر بزرگ برای یک استودیو برای بازی های تحریک کننده و ساده مانند Dark Souls ، Elden Ring و Bloodborne است. در این عنوان ، بازیکنان باید با سایر بازیکنان و همچنین دشمنان و باس مبارزه کنند و گاهی اوقات شرایط پیچیده ای رخ می دهد که باید با سایر بازیکنان متحد و متحد شود. اگرچه تریلر منتشر شده کوتاه برای این اثر حاوی سرنخ های جالبی برای سبک بازی است ، اما مهمترین مشکل عرضه انحصاری آن برای نینتندو سوئیچ بود. ما فرض می کنیم که در این بازی ، نوع خاصی از ترکیب PvPve با بازی های Soul را مشاهده خواهیم کرد ، اما این فقط یک فرضیه مبتنی بر عملکرد استودیوی گذشته است. به تازگی ، کارگردان بازی Hidtaka Miyazaki ، در مصاحبه ای که توسط نینتندو منتشر شده است ، هدف از این بازی را در بخش چند نفره آنلاین تأکید کرد ، اما هنوز مشخص نیست که آیا بازی کاملاً چند نفره است یا اینکه مجرد خواهد بود.

اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد دنیای بازی در دست نیست ، اما ما آب و هوای تاریک و عاطفی را دیدیم که سبک ترسناک Gatic Bloodborne را به یاد می آورد. ما همچنین تصاویری از ساختمانهای عظیم و مناظر ارعاب کننده را مشاهده کرده ایم که بر دنیای تاریک و همه جانبه بازی تأکید کرده است. به نظر می رسید شخصیت ها به سبک گذشته طراحی شده اند. احتمالاً در طراحی شخصیت ها ، ترکیبی از جنگجویان زرهی زره پوش و سنگین سنگین با شخصیت های سریع و چابک خواهیم دید.
ورود به دنیای بازی های چند نفره یک تصمیم خطرناک برای نرم افزار است. این توسعه دهنده به دلیل طراحی مشکلات تحریک کننده و رضایت بخش در عناوین منحصر به فرد مشهور است ، بنابراین ممکن است نتواند نتیجه مطلوب مورد نظر خود را بدست آورد. البته بسیاری از طرفداران خوشحال هستند که استودیو به دنبال ایجاد یک تجربه جدید است و نه تنها بر اساس ساختارهای گذشته است. موفقیت Duskbloods احتمالاً به هماهنگی بخش رقابتی (PVP) و همکاری آن (PVP) بستگی دارد زیرا تعادل دو حالت دشوار است و اگر یک بخش بر دیگری غلبه کند ، تجربه جهانی منفی خواهد بود.
از استودیوهای Fumsoftware بیشتر به دلیل توسعه سطح بالای عمل شناخته شده اند. این عناوین گاهی اوقات شامل یک چند نفره محدود (تعاونی و PVP) هستند. در طی ده سال گذشته ، این شرکت تقریباً یک مدل ثابت برای بازی های خود داشته است. اگر به عناوین عالی در سریال Soulsburgh نگاه کنید ، ما این استودیو را می بینیم که به طور کلی هر دو یا سه سال یک بازی بزرگ را از این سریال منتشر کرده است ، اگرچه استثنائاتی وجود دارد. این مدل با انتشار Dark Souls در سال 2 آغاز شد و با انتشار Dark Souls 2 در 2 و Dark Souls 3 از 2 ادامه یافت. راه اندازی Bloodborne و Sekiro: Shadows دو بار در سالهای 1 و 2 باعث انتشار عناوین از سری Souls شد. با این حال ، این چرخه دوباره با انتشار Elden Ring در طول سال 6 آغاز شد. حلقه بزرگ Elden Add -on ، Shadow of the Erdree نیز در سال ششم منتشر شد.
راه اندازی یک بازی منحصر به فرد دیگر احتمالاً طرفداران هیجان زده و همچنین مزایای مالی را حفظ می کند ، در حالی که مردم همیشه توجه ویژه ای به نرم افزار FromSoftware و کار آن می کنند. با توجه به تاریخچه FromEsoftware و جوهر صنعت بازی های ویدیویی که با اعلان های ناگهانی یا تأخیرهای غیر منتظره همراه بود ، ما احتمالاً یک بازی بزرگ دیگر از این استودیو را در 1 یا 2 خواهیم دیدبشر برای ما دشوار است که باور کنیم این شرکت طی سالها یک بازی واحد ایجاد نکرده است. ما به احتمال زیاد چیزهای پنیر خواهیم بود که با بازیکنان صحبت نمی کنند.

دلایلی وجود دارد که ما را وادار به این باور می کند که از استودیوی FormSoftware می تواند یک بازی منحصر به فرد دیگر را در سال ششم منتشر کند. دلیل اول داستان استودیو برای توسعه همزمان چندین پروژه است. بنابراین ساختن دو بازی مختلف در کنار هم برای یک سال از این مسئله خارج نیست. او همچنین باید Elden Ring را آزاد کند: امسال Nightreign ، بنابراین سال آینده می تواند برنامه های بیشتری داشته باشد. Nightreign توسط یک تیم توسعه کوچک به رهبری جونیا ایشیزاکی ساخته شده است ، زیرا توسعه آن با استفاده از منابع حلقه Elden انجام خواهد شد.
این احتمال وجود دارد که استودیوی پنیر بر روی یکی از عناوین مورد علاقه خود مانند Sekiro یا Bloodborne 2 ، همانطور که طرفداران می خواهند کار کند. از طرف دیگر ، استودیو می تواند یک بازی کاملاً جدید را برای جلب توجه بازیکنان جدید در حالی که فرصتی برای تجربه چیزهای جدید ایجاد می کند ، ایجاد کند.
انتشار دو بازی در یک سال می تواند از نظر تجاری منطقی باشد ، اما انتظار داریم تفاوت زمان بین آنها باعث افزایش هیجان برای یکدیگر شود و معنای تکراری برای بازیکنان نیست. همه این تصمیمات به ظرفیت و تصمیمات استودیو از لباس پنیر بستگی دارد. در مصاحبه ای با نینتندو ، میازاکی به طرفداران اطمینان داد که از Fromesoftware همیشه علاقه مند به توسعه بازی های منحصر به فرد است. با توجه به داستان درخشان استودیو و سال نسبتاً صادقانه ، راه اندازی یک بازی جدید منحصر به فرد در کنار Duskbloods غیرممکن نیست.
