شیائومی این هفته به روزرسانی جدیدی را برای رابط کاربری اختصاصی خود ، Hyperos برای انجام تعهدات خود نسبت به کاربران منتشر کرده است. این به روزرسانی بسیاری از مشکلات اصلی مرتبط با این رابط را در دستگاه های مختلف اکوسیستم شیائومی از بین می برد. به روزرسانی منتشر شده در تاریخ 4 مه (9 مه) خبر عالی برای کاربران شیائومی است زیرا می تواند مشکلات صفحه نمایش و مشکلات عملکرد Hyperos را حل کند.
واکنش سریع شیائومی به نظرات کاربران به این رابط و انتشار سریع این بندگی باعث افزایش اعتماد به نفس کاربر در برند شیائومی برای احترام به درخواست های خریداران می شود.
مشکلاتی که در این بروزرسانی حل شده است
نسخه 4.1.1 به روزرسانی سیستم عامل ، دو مورد از مشکلاتی را که بیشترین گزارش را داشته اند را حل می کند:
- اختلال در صفحه نمایش تحت استفاده ویژه
- پیش فرض عملکرد صفحه در شرایط خاص
کاربرانی که با این دو مشکل روبرو هستند باید دستگاه خود را به این نسخه از سیستم عامل بروزرسانی کنند تا بتوانند از بهینه سازی های جدید استفاده کنند.
مشکلاتی که در حال حاضر برطرف شده است

این اعلامیه نشان می دهد سایر مشکلات که تیم فنی شیائومی در حال حاضر حل می کند:
- ویجت های آب و هوایی هنگامی که به سرعت از برنامه های دیگر بیرون می آیند ، به پایین دستگاه حرکت می کنند
- خطاهای اطلاعاتی در مورد باتری و حالت ذخیره سازی در برنامه مدیریت تلفن
- عدم موفقیت در صفحه عملکرد ضبط و متوقف کردن آن در موقعیت های مختلف
- تغییرات غیر منتظره در پارامترهای مصرف انرژی دستگاه تحت پیکربندی خودکار
- هنگام پاسخ به تماس ها بین رابط تلفن و قفل صفحه سوار شوید
- مشکلات مربوط به برنامه پیش فرض پیش فرض در زمان نوار دوبل به صفحه
- زمان صحیح نمایش داده شده در موقعیت صفحه قفل را تنظیم کنید
انتشار این بروشورها به روش هفتگی بیانگر تعهد شیائومی به کاربران آن است. البته بازدیدهای روزانه از انجمن های اینترنتی شیائومی راهی مناسب برای کاربرانی است که قصد دارند در اسرع وقت از به روزرسانی ها و اصلاحات جدید مطلع شوند. راه دیگر نصب برنامه حتی Erevancer در دستگاه Xiaomi است. این برنامه به شما امکان می دهد علاوه بر دسترسی به دستگاه های شیائومی در زمان سریع ، به سایر ویژگی های غیر رسمی که می توانند تجربه کاربر را نیز بهبود بخشند ، دسترسی پیدا کنید.
اخبار نرم افزار کامپیوتر ICTNN