وی گفت: بر این اساس ، در شرکت ملی پست ، مقامات ارشد نسبت به شناسایی دقیق وضعیت موجود ، تشخیص و شناسایی مشکلات و خواسته های شرکت ، نقاط قوت و ضعف ، فرصت ها و تهدیدها اقدام کردند.
یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست در مورد نحوه دریافت این استاندارد جهانی گفت: پس از تعیین رویکرد و استراتژی مورد نیاز ، سیاست سازمان ، اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت پستی ضمن مشخص شدن فرآیندهای مورد نیاز با مشارکت کامل کلیه ادارات پیاده سازی فرایند ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در سطح شبکه آغاز شد و به دنبال آن آموزش ، مرور دستورالعمل ها و رویه ها و کلیه فعالیتها دنبال شد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه شرایط کسب و کار در همه جوامع همیشه تغییر کرده و با سرعت زیادی گسترش یافته است ، افزود: به منظور حضور قوی و مستمر در زمینه تجارت و سالم و سازنده رقابت با سایر رقبا ، مدیریت این تغییرات مطابق با استانداردهای جهانی اجتناب ناپذیر است.
مرادی افزود: پس از گذراندن دوره های آموزشی ، حسابرسی داخلی ، حذف عدم رعایت موارد و غیره ، شرکت پست برای ممیزی نهایی آماده شد و سرانجام چند روز پیش دستورالعمل های این گواهی به طور کامل در شرکت ملی پست. “
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش روز پنجشنبه ICTNN ، “فریبا مرادی” با بیان اینکه شرکت ملی پست موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO 2015_9001 شده است ، افزود: برخورداری از بالاترین کیفیت خدمات و رعایت کامل اصول مشتری مداری نیازمند استقرار مدیریت کیفیت است. در شبکه پستی کشور “. بود.
مرادی با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 به عنوان یکی از کاربردی ترین استانداردهای مدیریتی سازمان های بین المللی و تضمین کیفیت در شرکت ملی پست ، ادامه داد: به منظور خروج از وضعیت فعلی و دستیابی به اهداف تعیین شده ، با هدف بهبود کیفیت مستمر خدمات و کاهش خدمات غیر مطابق ، توجه به موضوعات مهمی مانند بهینه سازی فرایند ، شفافیت مسئولیت ها در فرایندهای سازمانی ، افزایش سودآوری و کاهش شکایات مشتریان ، رسیدگی به نیازهای آشکار و پنهان آنها ، حداکثر رضایت ذینفعان و رسیدن به بازارهای جدید کار مدیران شرکت پست ملی قرار گرفت.
تحریریه ICTNN شبکه خبری