Starfield در نیمه اول سال 2023 برای پلتفرم های Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. این بازی از روز اول در سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.
اندازه این پروژه متفاوت ترین چیز در مورد آن است. زیرا در Fallout 3 و Skyrim تنها یک تیم روی توسعه بازی کار می کردند. Fallout 76 عمدتاً از دو استودیو سازنده تشکیل شده بود. شعبه مونترال کمی کمک کرد، اما شاخه های مریلند و آستین کارهای سنگین را انجام دادند. این بازی حداکثر 200 توسعه دهنده داشت. با این حال، مورد استارفیلد کاملاً متفاوت است. حدود 500 نفر روی این بازی کار می کنند.
نقشه Fallout 76 تقریبا دو برابر اسکایریم بود. به همین دلیل افراد زیادی در آنجا کار می کردند. با این حال، اگر می خواهید به صورت دستی این تعداد سیاره را گسترش دهید، باید یک کشور را متعهد کنید. در واقع، تنها بخشی از تیم سازنده بازی روی سیارات کار می کنند.
Nate Purkeypile پیش از این به مدت 14 سال در Bethesda کار می کرد و روی عناوینی مانند Fallout 3 و The Elder Scrolls 5: Skyrim کار می کرد. او در مصاحبه ای با PCGamesN اظهار داشت که 500 توسعه دهنده روی Starfield کار می کنند:
زمان نشان خواهد داد که این سیارات چقدر با یکدیگر متفاوت خواهند بود. با این حال تایید شده است که در بازی شاهد چهار شهر مختلف خواهیم بود که یکی از این شهرها بزرگترین شهر تاریخ بازی های بتسدا است. تکمیل داستان اصلی بازی بین 30 تا 40 ساعت زمان می برد.
در حالی که قرار بود Starfield امسال عرضه شود، بازی جدید Bethesda به نیمه اول سال 2023 عقب انداخته شده است. بدون شک این بازی یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای بازی های ویدیویی است. به خصوص با توجه به حجم این بازی و آزادی عمل در عناصر نقش آفرینی آن. اخیراً آقای نیت پورکیپایل، یکی از هنرمندان سابق بتسدا که بتسدا را برای راه اندازی استودیوی شخصی خود ترک کرده است، جزئیات جالبی در مورد اندازه این پروژه منتشر کرده است.
در استارفیلد از تولید الگوریتمی برای ایجاد 1000 سیاره استفاده می شود. Purkeypile در مورد جنبه فناوری صحبت نکرد، اما توضیح داد که چرا از این روش برای ایجاد سیارات استفاده شده است.
شما همیشه نمی دانید راه حل ها چیست. به خصوص با توجه به این که باید در مورد خیلی چیزها تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، پانل های فلزی چگونه خواهند بود؟ چگونه به هم متصل هستند؟ از چه رنگ هایی استفاده می کنید، چه تفاوت هایی بین مناطق مختلف ایجاد می کنید؟ اینها کار را بسیار سخت تر از انجام یک سکانس می کند. از تعداد پانل های فلزی که به صورت مفهومی برای این بازی طراحی شده اند، شوکه خواهید شد.
یکی از هنرمندان سابق Bethesda که در Starfield کار می کرد اخیراً در مورد مشکلات ایجاد یک دنیای جدید درون بازی در مقابل ساخت دنباله صحبت کرد.
با وجود اینکه مدت زیادی از Purkeypile می گذرد و ممکن است چیزهای زیادی تغییر کرده باشد، او می گوید که ایجاد یک دنیای فانتزی جدید بسیار دشوار و زمان بر بود:
تحریریه ICTNN شبکه خبری