یکی از بزرگترین شگفتی های نینتندو امسال معرفی Resident Evil Requiem برای نینتندو سوئیچ بود. البته این مقدمه نگرانی هایی را در مورد نحوه و کیفیت عملکرد فنی آن در کنسول ایجاد کرده است که در آخرین مدیر RE9 پاسخ داده شده است.

به گفته خبرگزاری آشنا ، ناکانشی ، مدیر Resident Evil: Requiem ، اعلام کرد که این عنوان از عملکرد سیال و کیفیت بصری عنوان در تجهیزات جدید نینتندو شگفت زده شده است. این موفقیت در Portage of the Game به قدری چشمگیر بود که Capcom ، تولید کننده ، به توسعه بازی های خود برای این پلتفرم ادامه خواهد داد.
نکته جالب این است که حمل این بازی برای Switch 2 در اصل یکی از برنامه های اصلی CAPCOM نبود. تصمیم به انتشار این عنوان در کنسول جدید نینتندو پس از آنکه تیم توسعه در دهکده Resident Evil در تجهیزات بازی کرد ، گرفته شد و از نتایج کاملاً راضی بود. اجراهای عالی Village On Switch به تیم سازنده نشان داد که موتور بازی قدرتمند آنها ، دوباره با استفاده از معماری کنسول جدید ، به خوبی سازگار است و می تواند تجربه ای مشابه سایر سیستم عامل ها را ارائه دهد. در نتیجه ، توسعه RE9 با قدرت سوئیچ بازی شد.
اول ، بازی کاملاً مقیاس پذیر است. ما آن را با تنظیم انواع گزینه های فنی برای سازگاری با طیف گسترده ای از مشخصات مواد ، از بالا تا نسبتاً کم توسعه داده ایم. در نتیجه ، بهینه سازی آن برای مشخصات سوئیچ 2 آسان است.
موفقیت این موفقیت به دلیل موتور مجدد است که به Resident Evil Requiem اجازه می دهد تا روی سوئیچ کار کند و بازیکنان همانطور که انتظار می رفت ، گیم پلی را زندگی کنند. تقویت تر خواهد شد
Resident Evil Requiem در 4 فوریه (اول مارس) برای رایانه های شخصی ، PlayStation 4 و Xbox Series X / Series ، PCS و Nintendo Switch 2 منتشر شده اند.