در واقع، Electronic Arts ابزاری در سطح هسته برای کمک به نبرد مداوم خود با متقلبان ایجاد کرده است. به گفته این شرکت، این حرکت برای «تضمین بازی جوانمردانه» به منظور مبارزه با متقلبان رایانهای که اکسپلویتهای بیشتر و بیشتری در سطح هسته ایجاد میکنند نسبت به ابزارهای ضد تقلب در سطح سیستمعامل، ضروری بود. .
Electronic Arts سیستم EA AntiCheat را طراحی کرد زیرا راه حل های ضد تقلب در عناوین شخص ثالث اغلب برای تیم های ما غیرشفاف هستند و ما را از اجرای کنترل های حریم خصوصی اضافی یا سفارشی سازی هایی که دقت و جزئیات بیشتری را برای کاربران فراهم می کند جلوگیری می کنند. حالت های بازی خاص EA.
درایور سطح هسته به بازی اجازه می دهد تا برنامه های دیگری را که ممکن است در کنار بازی در حال اجرا هستند را کنترل کند و به تیم ضد تقلب اجازه می دهد تشخیص دهد که آیا بازیکنی از یک فرآیند غیرمجاز برای دستکاری بازی استفاده می کند یا خیر.
الکترونیک آرتز اعلام کرده است که قصد دارد از فناوری جدید ضد تقلب در نسخه رایانه شخصی FIFA 23 رونمایی کند.
FIFA 23 در تاریخ 8 اکتبر (27 شهریور) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.
Electronic Arts اولین ناشری نیست که رویکرد ضد تقلب در سطح هسته را اتخاذ می کند. شرکت های Riot Games (Riot Games) و Activision (Activision) از ابزارهای مشابهی در بازی های Valorant، Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone استفاده می کنند.
فناوری EA AntiCheat در همه بازی های الکترونیک آرتز استفاده نخواهد شد. با این حال، این شرکت میگوید که این فناوری برای عناوین آنلاین رقابتی مانند FIFA 23 ضروری است. FIFA 23 از بازی متقابل پشتیبانی میکند و این فناوری جدید ضد تقلب باید مانع از رویارویی بازیکنان کنسولها با متقلبان در نسخه رایانه شخصی شود. Electronic Arts ممکن است رویکردهای متفاوتی را در بازیهای غیررقابتی برای مقابله با کلاهبرداران نسخه PC در پیش بگیرد. اگر روزی سیستم ضد تقلب جدید EA به بازی هایی مانند Apex Legends اضافه شود، تعجب آور نخواهد بود، اما بعید است که شاهد اضافه شدن این فناوری به عنوانی مانند It Takes Two باشیم.