سیمون آرسنو ، یکی از توسعه دهندگان سایه های Creed Assassin ، معتقد است که مقیاس عظیم Valhaalla و همچنین انتشار چندین محتوای رایگان و پولی ، این پروژه را به یک هیولا آزار دهنده تبدیل کرده است.

با ورود حق رای دادن Creed Assassin’s Creed به سبک RPG و تلاش توسعه دهندگان برای افزایش نردبان کارت و حجم محتوای هر بازی جدید ، مقیاس های Valhal Creed از Assassin این بازی را برای بسیاری از بازیکنان بازی ناتمام ساخت. سرانجام ، Assassin’s Creed Mirage توانست همان تجربه جمع و جور و دلخواه طرفداران قدیمی حق رای دادن را ارائه دهد ، اما به نظر می رسد که سایه های Creed of Assassin قرار نیست Valhala را تکرار کند.
سیمون آرسنو ، که مدیر Claws of Awaji است ، همانطور که Assassin’s Creed Shadows ، به وب سایت Gameradar گفت:
کنترل والله از همه بیرون آمد. اگر در زمان خروج آن را تجربه می کردید ، خوب بود ، اما اگر آن را برگردانید ، محتوای رایگان و اضافات جمع می شد و سرانجام بازی به یک هیولا تبدیل می شد. البته در زمان آزادی او یک هیولا بود ، اما او سرانجام به یک هیولا بزرگتر تبدیل شد.
با این حال ، آرسنو می گوید که این مشکل در سایه نیست و با یک تیم کوچک با تمرکز بر ساخت پنجه های Awaji در مدت زمان کوتاهی ، منجر به سفارش و تمرکز تیم توسعه دهنده بازی شد.
البته ، به نظر می رسد بیشتر بازیکنان و حتی یوبی سافت از استقبال اغراق آمیز واللهالا آگاه بوده اند ، اما یوبی سافت تصمیم گرفته است که واقع بینانه باشد و کارهای جدیدی انجام دهد تا از وضعیت مشابه سایه ها جلوگیری کند.

